Web Analytics Made Easy - Statcounter

حریف اتریشی تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر ماجرای جنجالی که در تمریناتش رخ داد، با مجازات سنگینی مواجه شد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، تیم لاسک لینز، صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال اتریش و حریف منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، به دلیل تخطی از پروتکل‌های پزشکی مربوط به ازسرگیری تمرینات در بحبوحه کرونا با کسر شش امتیاز جریمه شد، اتفاقی که می‌تواند تأثیر ویژه‌ای در سرنوشت تعیین قهرمان این فصل از رقابت‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کسر این شش امتیاز، تیم لاسک از رده نخست به رده دوم سقوط می‌کند و در فاصله سه امتیازی سالزبورگی قرار می‌گیرد که پیش از این در رده دوم قرار داشت. این در حالی است که در بوندس‌لیگای اتریش 10 هفته دیگر به پایان رقابت‌ها باقی مانده است. این رقابت‌ها قرار است از سه روز دیگر دنبال شود.

طبق اعلام سازمان لیگ اتریش، باشگاه لاسک علاوه بر کسر شش امتیاز، 75 هزار یورو هم به خاطر نقض اصول بازی جوانمردانه جریمه شده است. باشگاه لاسک اعلام کرده است که نسبت به این مجازات اعتراض خواهد کرد.

پرونده انضباطی باشگاه لاسک دو هفته پیش به جریان افتاد زمانی که تصاویری از تمرینات گروهی و بدون محدودیت بازیکنان این تیم بی‌توجه به پروتکل‌های پزشکی منتشر شد. باشگاه نیز مدتی بعد اعتراف کرد که به جای تقسیم کردن بازیکنانش در گروه‌های کوچک، همه بازیکنان چهار نوبت به صورت کامل و معمول در تمرینات شرکت داشته‌اند. والرین اسماعیل سرمربی و یورگن ورنر نایب رئیس باشگاه هم در یک نشست خبری بابت این اتفاق عذرخواهی کردند.

مجازات سنگین در انتظار حریف منچستریونایتد پس از انتشار فیلم تمریناتش توسط جاسوس‌ها!

 

باشگاه لاسک 14 روز فرصت داد تا نسبت به مجازات‌های در نظر گرفته شده برای این تیم اعتراض کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا فوتبال منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا فوتبال منچستریونایتد لیگ اروپا فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت

تمرینات تیم فوتبال استقلال با تصمیم جواد نکونام روز گذشته در حالی تعطیل شد که با مجوز سرمربی آبی‌ها، جلال‌الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی استقلال که در دیدار‌های اخیر این تیم جای خود را در ترکیب اصلی آبی‌ها محکم کرده بود راهی کشور امارات شد تا چند روزی را در کنار خانواده سپری کند.  

هافبک ازبک استقلالی‌ها بلافاصله بعد از دیدار استقلال برابر شمس‌آذر قزوین راهی دبی شد و قرار است با از سرگیری تمرینات شاگردان نکونام و احتمالا از امروز دوباره به تمرینات این تیم در کمپ حجازی اضافه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد