Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@10:48:29 GMT

پیروانی: عادت کردن به کرونا را باید یاد بگیریم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۱۹۱

پیروانی: عادت کردن به کرونا را باید یاد بگیریم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانیم بگوییم فقط فوتبال کرونا دارد و عادت کردن به کرونا را باید یاد بگیریم. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ افشین پیروانی درباره ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: نمی‌توانیم بگوییم فقط فوتبال کرونا دارد و عادت کردن به کرونا را باید یاد بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال درآمد ندارد و حمیداوی به‌عنوان مالک یک باشگاه با عشق و علاقه کار می‌کند. چه تضمینی است سه ماه دیگر کرونا تمام شود یا بگوییم چند ماه دیگر، واکسن کرونا کشف می‌شود؟ این طور نیست که ما صدر جدول هستیم و تأکید داریم که لیگ ادامه پیدا کند. ما باید به زندگی با کرونا عادت کنیم.

ادامه دارد ...

R1414/P/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عادت منفی که فکرش را نمی‌کنید به بدنتان آسیب برساند

آفتاب‌‌نیوز :

برای حفظ و تقویت سلامت خود تا ۳۰ سالگی و بعد از آن، این دو عادت ناسالم را ترک کنید:

۱) دریافت ناکافی ویتامین D و کلسیم

مصرف ناکافی کلسیم و ویتامین D می‌تواند تراکم استخوان را کاهش و خطر پوکی استخوان و شکستگی را افزایش دهد. به همین دلیل، مصرف غذا‌های غنی از کلسیم (مانند محصولات لبنی و سبزیجات) و هم‌چنین دریافت نور کافی خورشید یا مصرف مکمل‌های ویتامین D بسیار مهم است. استخوان‌ها در دهه چهارم زندگی (۳۰ سالگی) به مرور تراکم خود را از دست می‌دهند. برای کند کردن این فرآیند و حفظ استحکام استخوان‌ها می‌بایست از مواد مغذی، مانند کلسیم و ویتامین D، استفاده کنید که سلامت استخوان را تقویت می‌کنند.

۲) مصرف بیش از حد قند و شکر
مصرف کربوهیدرات‌هایی با شاخص گلیسمی بالا در ۳۰ سالگی باعث می‌شود که سطح قند خون شما دائماً افزایش یابد؛ که همین مسئله می‌تواند با ذخیره چربی اضافی همراه باشد. در مقابل، مصرف کربوهیدرات‌هایی با شاخص گلیسمی پایین و هم‌چنین انتخاب کربوهیدرات‌هایی که حاوی نوع خاصی از پری‌بیوتیک، به نام نشاسته مقاوم، هستند، می‌تواند به تنظیم بهتر سطح قند خون کمک کرده و سلول‌ها را وادار کند تا به انسولین واکنش بیشتری نشان دهند. همه این‌ها در کنار هم، حتی با افزایش سن، می‌توانند علاوه بر حفظ سلامت بدن، از اثرات متابولیکی منفی جلوگیری کنند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!
  • عکس جالب قهرمان مستر المپیا در کنار خانواده پیروانی
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • (عکس) ملاقات هادی چوپان با فرد محبوب شیرازی‌ها
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • دو عادت منفی که فکرش را نمی‌کنید به بدنتان آسیب برساند
  • ۷ عادت افراد خوش‌اندام که هرگز باشگاه نرفته‌اند