Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@18:45:15 GMT

زمان واریز بیمه بیکاری ایام کرونایی به حساب متقاضیان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۳۴۳

زمان واریز بیمه بیکاری ایام کرونایی به حساب متقاضیان

خبرگزاری فارس: مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بر اساس توافق سازمان تامین اجتماعی و دولت مقرر شد ارقام مزبور مطابق میانگین تعداد بیمه بیکاری در پنج سال گذشته، توسط منابع تامین اجتماعی و مازاد بر آن از طریق منابع دولتی پرداخت شود.

وی ادامه داد: با دستور رییس جمهوری ۵۰ هزار میلیارد ریال برای تامین اعتبار بیمه بیکاری دوران کرونا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری اظهار داشت: از مجموع افراد متقاضی دریافت بیمه بیکاری اسفند سال گذشته، پس از پالایش وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی فهرست ۲۴۰ هزار نفری به همراه شماره حساب افراد برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد.

وی با اشاره به درخواست سازمان برنامه و بودجه برای ارائه شماره شبای بانکی متقاضیان گفت: در روز‌های گذشته از مجموع شماره حساب‌هایی که نزد ۶ بانک موجود است قریب یکصد هزار شماره شبا دریافت و به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد و بقیه شماره‌ها نیز در روز‌های آینده از چهار بانک دیگر دریافت و به این سازمان داده خواهد شد و تا آخر هفته آینده، کل بیمه بیکاری اسفند به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: این پرداخت مربوط به ماه اسفند سال گذشته است و فهرست متقاضیان دریافت بیمه بیکاری فروردین سال جاری نیز بر اساس شرایط تفاهم اعلام شده با دولت ظرف چند روز آینده به سازمان برنامه و بودجه ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در ماه‌های عادی ۹۶ هزار میلیارد ریال مجموع هزینه‌های تامین اجتماعی می‌شد که ۶۷ هزار میلیارد ریال مربوط به رقم مستمری‌ها، ۲۳ هزار میلیارد مربوط به درمان اعم از مطالبات واحد‌های تابعه وزارت بهداشت، واحد‌های غیرتابعه وزارت بهداشت و خصوصی‌ها و همچنین واحد‌های تملیکی و همچنین ۶ هزار میلیارد مربوط به سایر هزینه‌ها بود در حالی که در ماه‌های عادی ۹۰ هزار میلیارد ریال، وجوه دریافتی بیمه است.

سالاری هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی در سال جدید را ۱۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان ۸۲ هزار میلیارد ریال بابت پرداخت مستمری‌ها، ۲۸ هزار میلیارد ریال بابت هزینه‌های درمان و قریب ۱۰ هزار میلیارد ریال بابت هزینه‌های متفرقه صرف می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سال گذشته مطالبات تابعه وزارت بهداشت و غیرتابعه با ۱۸ ماه معوقه مواجه شد که امسال معوقات مراکر تابعه وازرت بهداست به صفر و غیرتابعه وزارت بهداشت به سه ماه تقلیل یافته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بیمه بیکاری تامین اجتماعی سازمان برنامه و بودجه سازمان تامین اجتماعی هزار میلیارد ریال وزارت بهداشت بیمه بیکاری سال گذشته هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط

 شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود برای متقاضیان گروه دنا بهار ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه، مطابق جدول پیوست ایجاد شده است. 

متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. 

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

نکته:

۱- کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

۲- برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش نرخ محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش نرخ نمی‌شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # دنا پلاس ، خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • پرداخت بیش از ۵۸۰ میلیون ریال فطریه در خراسان شمالی از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها