Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان زاده گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) در اتفاق کرونایی، ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد تومان را بین نیازمندان استان گلستان توزیع کرد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برابر تاکید مقام معظم رهبری در موضوع کمک به نیازمندان و محرومین و نیز آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا، ۱۳۲ گروه و تشکل های مردمی در رزمایش همدلی و احسان در استان گلستان همکاری  کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) گلستان افزود: کمک در رزمایش به نیازمندان در دو جبهه کاری «شناسایی» و «توزیع» با هماهنگی دیگر نهادهای حمایتگر با حساسیت و دقت بالا به جهت تکراری نبودن لیست ها توسط جوانان گروه ها انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش ۸۸ گروه جهادی، ۱۵ موسسه خیریه، ۹ هیئت مذهبی و سمن و ۲۰ فعال اجتماعی بکارگیری شدند.

 

سلمان زاده با بیان اینکه وجود ظرفیت جوانان در تمامی عرصه ها غنیمت است، اظهارداشت: هر جا به این جوانان اعتماد شد کارهای مثال زدنی از خود بجا می گذارند.

 

وی افزود: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) در اتفاق کرونایی 17 هزار بسته معیشتی را به طور رایگان و به ارزش ۵ میلیارد تومان در استان گلستان توزیع کرد.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه

حسین امینی نژاد رئیس کمیته امداد شیبکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، هزاربسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان شامل برنج، مرغ یا گوشت، روغن، انواع حبوبات، شکر، ماکارونی و قند بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرده و افزود: ۱۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۶۰۰ بسته افطاری ساده نیز به ارزش ۴۲ میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و بسیج بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۰۰ کیلوگرم گوشت گرم هم به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه