Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@13:50:57 GMT

آخرین آمار کرونا در تیم‌های لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۴۳۶

آخرین آمار کرونا در تیم‌های لیگ برتری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از آنکه ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز شروع تمرینات تیم‌های فوتبال را مشروط به پشت سر گذاشتن تست‌های کرونا کرد، هر ۱۶ باشگاه برای انجام این کار وارد عمل شدند و از تمام اعضای تیم خود آزمایش‌های لازم را گرفتند.

طی یک هفته گذشته  که تیم‌ها تست‌های مختلفی را پشت سر گذاشتند و در آزمایشگاه‌های معتبر یا درمانگاه‌ها و باشگاه‌های خود اقدام به انجام این کار کردند، تا به امروز جواب ۲۹ تست مثبت اعلام شده که رقم چندان بالایی نیست و می‌توان انتظار داشت به مرور زمان این رقم کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های لیگ برتر فوتبال از روز بیست و نهم خردادماه با دیدار معوقه هفته یازدهم بین تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال آغاز می‌شود که به دلیل حاد نبودن وضعیت جسمانی و سلامتی این ۲۹ نفر، احتمال می‌رود در سه هفته آینده و تا زمان انجام مسابقات تعداد مبتلایان در بین باشگاه‌های فوتبال تک رقمی شود.

تا به امروز برخی از تیم‌های لیگ برتری یک یا دو تست کرونا را پشت سر گذاشتند که البته دقت برخی آزمایش‌ها بالاتر بوده و نشان از وضعیت دقیق‌تر سلامتی افراد داده است، اما مطمئنا تا قبل از شروع دوباره بازی‌ها، فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان لیگ، تیم‌ها را الزام به انجام تست‌های دقیق می‌کنند تا در جریان مسابقات مشکلی برای سلامتی افراد به وجود نیاید.

طبق آخرین اخباری که از سوی باشگاه‌ها یا منابع موثق اعلام شده، تعداد دقیق مبتلایان به کووید۱۹ در بین تمام تیم‌های لیگ برتری به صورت زیر است:

 پرسپولیس: ۲ نفر - هر دو عضو تدارکات  سپاهان: ۲ نفر - یکی از مبتلایان بازیکن است  تراکتور: ۴ نفر از اعضای تیم استقلال: صفر  شهرخودرو: ۲ نفر – داوود سیدعباسی، مربی و یک عضو تدارکات  فولاد خوزستان: ۵ نفر از اعضای تیم  صنعت نفت آبادان: ۳ نفر - ۲ بازیکن و یک عضو کادر اجرایی  نفت مسجدسلیمان: نامشخص - گفته شده نیمی از اعضای تیم در روز یکشنبه هفته اخیر تست داده‌اند.  ماشین سازی: ۶ نفر از اعضای تیم  نساجی: صفر  ذوب‌آهن: نامشخص - ذوبی‌ها در روز چهارشنبه هفته قبل تست کرونا دادند و قرار است در روز شنبه آزمایش جدیدی پشت سر بگذارند.  پارس جنوبی: ۴ نفر - ۳ بازیکن و یک عضو تیم  گل‌گهر سیرجان: صفر - در تست جدید اعلام شده آزمایش هیچ یک از اعضای تیم مثبت نبوده است.  سایپا: یک نفر - یکی از بازیکنان جوان  شاهین شهرداری بوشهر: صفر  پیکان: صفر

این آمار در حالی اعلام شده که در وضعیت سلامتی بسیاری از افراد که شرایط خود را تشریح کرده‌اند، مشکل حادی گزارش نشده است. برای مثال، داوود سیدعباسی از تیم شهرخودرو تاکید داشته شرایط جسمانی او مطلوب است ولی گفته شده در بدن او ویروس وجود دارد.

با این وضعیت و در صورت توجه به قرنطینه‌ی افرادی که مبتلا به کرونا هستند یا برخی از اعضای تیم و خانواده‌ها که با آنها در ارتباط بوده‌اند، می‌توان پیش‌بینی کرد که سلامتی بسیاری از آنها نهایتا تا دو هفته دیگر به دست می‌آید و جواب آزمایش‌ها منفی خواهد شد؛ همانطور که برای گل‌گهری‌ها از حدود ۱۰ نفر به صفر نفر رسیده است.

تخفیف ۷۰ درصدی برای خریدارکیت‌های تشخیص کرونا کد خبر 515982 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا كروناويروس كرونا در ايران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا كروناويروس كرونا در ايران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس اعضای تیم اعلام شده تیم ها پشت سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان

 در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی از استان سیستان و بلوچستان که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار‌" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با کسب مدال برنز به کارش پایان داد.

 همچنین محمود نهتانی مربی باتجربه و کاربلد تیم ملی نیز از استان سیستان و بلوچستان در این تورنمنت حضور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کسب مدال ارزشمند برنز توسط بوکسور ارزنده سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید