Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@16:32:45 GMT

اصفهان| سپاهانی‌ها دوباره تست کرونا دادند + تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۶۱۳

اصفهان| سپاهانی‌ها دوباره تست کرونا دادند + تصاویر

پس از مثبت شدن تست کرونای دو عضو تیم فوتبال سپاهان، اعضای این تیم امروز بار دیگر تست کرونا دادند. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تمرینات تیم‌های لیگ برتری در حالی این روزها در شرایط خاصی جریان دارد که هر روز اخبار جدیدی از مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان یا سایر عوامل تیم‌های لیگ برتری اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال روز گذشته اعلام شد نتیجه تست کرونای دو عضو تیم فوتبال سپاهان مثبت شده است.

پزشک تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در این خصوص گفت: یک بازیکن و یک عضو کادر تیم سپاهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. در غربالگری انجام شده توسط باشگاه به این 2 نفر مشکوک شدیم و هم‌اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌بردند.

عباسعلی ربیعی با بیان اینکه روز چهارشنبه از این 2 عضو باشگاه نمونه‌گیری شده است، بیان کرد: در شرح حالی که از این 2 شخص گرفته شد، یکی از این افراد با کاهش حس بویایی روبه‌رو شده بود و فرد دیگر در معاینات فیزیکی دارای 0.2 درجه تب بود و بلافاصله از مجموعه تیمی جدا شدند و تست‌ها و آزمایش‌های لازم از آن‌ها گرفته شد.

تست دوم 4 کرونایی تراکتور، منفی درآمدآخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای 24000 برزیلی در 24 ساعت گذشته + جدولاصفهان| ابتلای یک بازیکن و یک عضو کادر تیم فوتبال سپاهان به ویروس کرونا؛ تمرینات تعطیل شد

به همین منظور امروز بار دیگر از بازیکنان و کادر فنی و سایر عوامل تیم فوتبال سپاهان در 3 گروه جداگانه تست کرونا گرفته شد.

تمرینات این تیم تا مشخص شدن نتیجه این تست‌ها تعطیل است.

انتهای پیام/165/ف

R41346/P/S6,51/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهن فولاد شهر بود که در پایان با نتیجه ۱ - ۰ پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در حالی که سپاهانی‌ها در زمین بودند بازیکنان ذوب آهن پس از چندین دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا نیمه دوم آغاز شود.

در دقیقه ۶۸ ارسال پاس اعرابی برای شهریار مغانلو با خطای مهرداد رضایی توسط پیام حیدری خطای پنالتی اعلام شد. شهریار مغانلو خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه دقیق بغل پای چپ با وجود اینکه جعفری دروزاه بان ذوبی‌ها جهت ضربه را تشخیص داده بود، دروازه را باز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این دیدار در نهایت با تک گل مغانلو به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کرد.

ذوب آهن نیز با ۳۰ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • داور دربی اصفهان اعلام شد