Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز مانع ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد حرم ابراهیمی برای اقامه نماز شدند. آنها همچنین مانع پخش اذان در این مسجد شدند.

«حفظی ابوسنینه» مدیر اوقاف الخلیل اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی ایست های بازرسی در مسیرهای منتهی به حرم ابراهیمی ایجاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: آنها مانع ورود فلسطینی ها به حرم ابراهیمی می شوند. اشغالگران سعی دارند با اتخاذ اقدامات سرکوبگرایانه، حرم ابراهیمی را خالی از نمازگزاران فلسطینی کنند.

ابوسنینه خاطر نشان کرد که ممانعت از ورود فلسطینی ها به حرم ابراهیمی تجاوز به مقدسات اسلامی بر اساس قوانین بین المللی به شمار می رود. صهیونیستها نمازگزاران را بازداشت کرده و مؤذن را که در حال اذان گفتن بود با خشونت به بیرون از حرم بردند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حرم ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از رام الله، روز اسیر امسال در سایه جنگ خونبار رژیم اشغالگر علیه غزه برگزار می‌شود. زنان، مردان و کودکان امروز آمدند تا به ظلم اشغالگرانی اعتراض کنند که هزاران نفر از فرزندانشان را در شرایطی شبیه به اعدام تدریجی بازداشت کرده اند، آنها از سرنوشت آنها بی خبرند و هر بار که اسیری در زندان به شهادت می‌رسد عذاب آنها بیشتر می‌شود.
کرانه باختری در معرض بازداشت‌های بی سابقه‌ای قرار دارد که براساس آن از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از پنج هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان بازداشت و در شرایط غیرانسانی زندانی شده اند. آنها در معرض شکنجه و گرسنگی، سلول انفرادی و ممنوعیت ملاقات و درمان قرار دارند.
امروز بیش از ۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های صهیونیست‌ها بازداشت هستند که ۸۰۰ نفر از آنها زن و بیش از ۲۰۰ نفرشان را کودکان تشکیل می‌دهند. ۶۶ خبرنگار نیز در زندان‌های صهیونیست‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان در بیت حانون
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • تصاویر تازه صهیونیست‌ها از لحظه برخورد موشک‌های ایران
  • تصاویری جدید از برخورد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به سرزمین‌های اشغالی | صدای الله اکبر و شعف فلسطینی ها لحظه برخورد موشک ها