Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه برخی خانواده‌ها درباره شرط برخی مدارس غیردولتی برای ثبت‌نام در پایه اول دبستان مبنی بر گذراندن پیش‌دبستانی در همان مدرسه، اظهار کرد: این اقدام، خلاف قانون است.

وی ادامه داد: اینکه مدرسه غیردولتی خانواده‌ها را مجبور کند تا در آن مدرسه، فرزندشان را برای دوره پیش‌دبستانی ثبت‌نام کنند، خلاف است و چنین شرطی هم برای ثبت‌نام در پایه اول دبستان نباید گذاشته شود و قاعده درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی‌وند تصریح کرد: در مدارس غیردولتی اعلام کردیم که نصب پوستر نرخ شهریه مصوب ابلاغی به همراه رئوس تمام فعالیت‌ها در محل ثبت‌نام و در معرض دید اولیای دانش‌آموزان الزامی است.

وی با بیان اینکه مدارس غیردولتی در زمان ثبت‌نام صرفاً باید شهریه مصوب را دریافت کنند، گفت: مدیران مدارس غیردولتی موظف هستند هنگام ثبت‌نام با ورود به سامانه مشارکت‌های مردمی به آدرس mosharekatha.ir  نسبت به انعقاد قرارداد اخذ شهریه بین ولی دانش‌آموز و واحد آموزشی در سامانه تعیین شهریه اقدام و یک نسخه از قرارداد تکمیل شده را چاپ و پس از مهر و امضا به ولی دانش آموز تحویل دهند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش مدارس غیردولتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه

ذبیح الله اللهی  اظهارکرد: هم‌اکنون سیستان و بلوچستان در زمینه سنجش کودکان بدو ورود به مدرسه از میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی از فعال بودن ۴۶ پایگاه سنجش نوآموزان در سیستان و بلوچستان خبر داد و ادامه داد: آن دسته از کودکانی که تاکنون موفق به نوبت‌گیری نشدند هم‌اکنون می‌توانند با دریافت نوبت الکترونیکی برای انجام سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی اقدام کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه فرآیند نوبت‌دهی و سنجش سلامت نوآموزان ادامه دارد،گفت: نوبت‌گیری سنجش بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم نوبت‌گیری را به‌روزهای پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: متولدین ١٣٩۶/۰۷/۰۱ تا ۱۳۹٩/۰۷/۰۱ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول یا پیش دبستانی یک و ٢ می شوند، حتما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول را نخواهند داشت.

الهی افزود: در سیستان و بلوچستان ۴۰ پایگاه فعال سنجش بدو ورود در نظر گرفته شده که نوآموزان را از لحاظ بینایی، شنوایی، آمادگی جسمانی و تحصیلی مورد سنجش قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: در پایگاه سنجش چند عملیات غربالگری نظیر پایش رشد دهان و دندان، قد، وزن، شنوایی و بینایی سنجی و آمادگی تحصیلی(سنجش هوش کلامی و غیر کلامی، دیرآموزی و وضعیت یادگیری دانش آموز در حد تحصیل مدارس عادی است یا خیر)، انجام که پس از انجام سنجش نوآموز، مجوز ‌تحصیل در مدرسه صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد