Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، فرخ علیخانی در بازدید از تأسیسات گاز و گازمایع ۴۰۰، ۵۰۰، ۹۰۰ و ۱۰۰۰ مناطق نفت‌خیز جنوب، اظهار داشت: این بازدید با هدف بررسی وضع این واحدها انجام شد که پس از ارزیابی‌های فنی و اقتصادی برنامه بازسازی، نوسازی و یا تجمیع آنها تعریف و اجرا خواهد شد.

وی افزود: همچنین بررسی اولیه وضع ناوگان آتش‌نشانی مناطق نفت‌خیز جنوب از دیگر اهداف این بازدید است و در نظر داریم ماشین‌ها و ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شرکت را طی چند مرحله مطابق با استانداردهای روز نوسازی و بازسازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ادامه داد: بررسی وضع خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا و پشتیبانی از اقدام‌های بهداشتی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از دیگر اهداف این بازدید است.

علیخانی طرح نوسازی و بازسازی تأسیسات را یک کار بزرگ و ملی خواند و تصریح کرد: پس از چند سال کار مطالعاتی که توسط کارشناسان مناطق نفت‌خیز جنوب انجام گرفت در بخش‌های فرآورش و NGL تعدادی از این تأسیسات باتوجه به قدمت و تغییر خوراک و دیگر شرایط کاندید طرح نوسازی و بازسازی شدند.

همچنین احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه پروژه‌های نوسازی تأسیسات در شمار پروژه‌های ملی هستند و کل کشور از آن منتفع خواهد شد، گفت: انتظار داریم با یک همکاری مستمر و پیوسته تیمی و ضمن توجه به عنصر زمان، در یک بازه زمانی قابل قبول این کار را اجرایی و به سرانجام برسانیم.

وی کار در صنعت نفت را بسیار پیچیده توصیف کرد و با اشاره به رعایت حداکثری ایمنی در کار افزود: در بحث ایمنی با شک و تردید نباید به مسائل نگاه کرد و ضرورت دارد با گردآوری داده‌ها و اطلاعات صحیح و به روز به یک سطح قابل قبول و ایمن از فرآیند انجام کار رسید.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گاز مایع گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای پراکنده و رگباری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس اداره کل هواشناس استان لرستان گفت:فردا در ساعات بعداز ظهر  علاوه بر ابرناکی برای بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق شرقی و جنوب شرقی استان بارشهای پراکنده گاهی رگباری و در ارتفاعات و گردنه ها بارش برف پیش بینی می شود.
کبری غفوری نژاد افزود:برای روز سه شنبه در مناطق جنوب شرقی استان بارشهای خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
 در این مدت اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی سطح جاده ها و ایجاد رواناب از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود .
 همچنین در روزهای سه شنبه و چهار شنبه سرعت وزش باد افزایش و به بازه قابل ملاحظه تا شدید لحظه ای می رسد که  سقوط اشیاء را در پی دارد..
۲۴ ساعت گدشته پلدختر با ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و نالشتر با صفر درجه سانتیگراد گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آماده‌باش در ۵ استان در پی هشدار سطح قرمز/ به جنوب سفر نکنید!
  • شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • تقویت تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب 
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • بارش‌های پراکنده و رگباری در لرستان
  • بارشهای پراکنده و رگباری در لرستان
  • رگبار‌های پراکنده در جنوب و غرب استان مرکزی