Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نظری روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : با وجود اعلام قبلی تاکنون شمار زیادی از مشترکاناستان برای حذف کامل قبوض کاغذی آب نام نویسی نکرده و این امر سبب شده تا همچنان برای آنان قبض کاغذی ارسال شود.

وی ادامه داد: از آنجا که صرفه جویی در مصرف کاغذ و ارتباط آسان تر الکترونیک در اولویت کاری شرکت آبفا قرار گرفته از آن دسته از مشترکان  که تاکنون شماره تلفن همراه خود را درسامانه پیامکی آبفا ثبت نکرده اند درخواست می شود تا برای دریافت پیامکی قبض،با تلفن همراه خود شناسه قبض آب بها را به سرشماره ۳۰۰۰۲۶۱۲۲ ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون خدمات مشترکین ودرآمد آبفای استان البرزگفت:به منظور حذف قبوض کاغذی ، جلوگیری از قطع درختان ،حفظ بیشتر محیط زیست ، سلامت شهروندان به ویژه درزمان شیوع ویروس کرونا وهمچنین تسهیل دردریافت وپرداخت قبوض آب وفاضلاب بها توسط مشترکان،تاکنون از مجموع ۴۷۰ هزار مشترک ،تعداد ۲۲۴ هزار شماره تلفن همراه درالبرز درسامانه ۳۰۰۰۲۶۱۲۲ ثبت شده است.

وی افزود: نماینده یا مدیر هر ساختمان چند واحدی  که جزو مشترکان آبفای البرز است ، باید شناسه قبض کاغذی خود را به سرشماره ۳۰۰۰۲۶۱۲۲ ارسال کند تا به این ترتیب درخواست دریافت پیامکی قبوض آب بها راثبت نماید.

معاون خدمات مشترکان ودرآمد آبفای البرز تصریح کرد:با توجه به طرح یکپارچه سازی آبفای شهری وروستایی البرز از آغاز سال ۹۹ تعداد مشترکان آبفا به حدود ۴۷۰ هزار مشترک افزایش یافته است و تاکنون ۴۸ درصد آنها،شماره خود را دراین سامانه ثبت کرده اند.

وی تشریح کرد: علاوه برروش مذکور،مشترکان می توانند با تماس با مرکز ۱۲۲ ویا مراجعه به دفاتر پیشخوان ویا ارایه شماره تلفن به مامور قرائت کنتور (این ماموران فعلاً بطور موقت به درب منازل مراجعه می کنند)درزمان مراجعه وهمچنین با مراجعه به سایت آبفای البرز  نسبت به این کار اقدام نمایند.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • تلفن ثابت سازمانی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند