Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین زنده دل  مدیر امور برق کنارک اظهارداشت: پروژه تعویض سیم خطوط فشار متوسط یک( خط نگین) و پروژه تعویض سیم خطوط فشار متوسط ۲( خط زمرد ) از جمله پروژه‌های مهم کنارک برای پایداری شبکه برق این منطقه بوده است.

او ادامه داد: ۱۷ کیلومتر تعویض شبکه فشار متوسط با سیم نمره ۱۲۰ در پروژه خط نگین و هشت کیلومتر تعویض با سیم نمره ۱۲۰ در پروژه خط زمرد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور برق کنارک بیان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده بر این پروژه‌ها یک میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال بوده است.

او روستاهای بهره‌مند از این ۲ پروژه را ۹ روستا دانست و افزود: روستاهای سرگان، نکمبکان، حمید آباد، گبولان، جهلیان و چراغ آباد مناطق بهره‌مند پروژه خط نگین و روستاهای درک، جد و دوکی مناطق بهرهمند از پروژه خط زمرد بوده‌اند.

زنده دل تصریح کرد: این ۲ پروژه به صورت پیمانی و از محل منابع داخلی شرکت توزیع نیروی برق به بهره‌برداری رسیده است.

او  گفت: وسعت جغرافیایی کنارک ۱۱هزار ۵۶۷ کیلومتر مربع بوده و تعداد کل مشترکان برق در این شهرستان ۲۳هزار و ۶۰۵ مشترک است.

مدیر امور برق کنارک تصریح کرد: طول خطوط فشار برق متوسط این شهرستان ۹۶۱ کیلومتر و طول خطوط فشار ضعیف ۳۸۷کیلومتر است.

او  ادامه داد: هزار و ۱۱۳ دستگاه ترانس نیز در شهرستان کنارک در حال استفاده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق رسانی شبکه برق روستاها فشار متوسط خطوط فشار پروژه خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۷۰۰ بولارد در سطح منطقه برای افزایش دید رانندگان و کاهش حوادث رانندگی ترمیم و تعویض شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات ترافیکی انجام شده در سطح منطقه ۶ اظهار کرد: برای بهبود ترافیک و کاهش حوادث رانندگی در ماه اخیر اقداماتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: احداث هندسی ورودی مجموعه زیتون با توجه به عرض کم و ورود و خروج این شهرک که موجب ایجاد ترافیک و پس‌زدگی ترافیک در بزرگراه و ایجاد حوادث می‌شده در دستور کار اداره قرار گرفت و با اصلاح فیزیکی جداول ورودی و خروجی مجموعه، از حوادث احتمالی پیشگیری شد، این پروژه بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه اجرایی داشته است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به خط‌کشی معابر سطح این منطقه گفت: خیابان‌های شیخ‌صدوق شمالی، هزارجریب، بلوار آیینه‌خانه و خیابان آزادگان، در مجموع با متراژ ۵۰ هزار متر طول خط‌کشی شده است، همچنین تعداد ۷۰۰ بولارد در سطح منطقه برای افزایش دید رانندگان و کاهش حوادث رانندگی ترمیم و تعویض شده است.

کد خبر 746813

دیگر خبرها

  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد
  • تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد
  • تعویض هادی خطوط انتقال برق 132 کیلوولت مارون اصلی - مربچه در خوزستان‏