Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:46:44 GMT

جایز سه میلیون دلاری آمریکا برای مسئول داعشی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۷۴۵

جایز سه میلیون دلاری آمریکا برای مسئول داعشی

وزارت خارجه آمریکا از جایزه سه میلیون دلاری برای دادن اطلاعات در خصوص مسئول تبلیغات داعش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، هر کسی که اطلاعاتی در خصوص «محمد خضر موسی رمضان» مسئول تبلیغات سازمان تروریستی داعش ارائه کند، به او سه میلیون دلار جایزه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: «وزیر اطلاع رسانی سازمان تروریستی داعش نقش اصلی عملیات تبلیغاتی، سربازگیری و تحریک داعش را برعهده داشته است».

طبق این بیانیه، موسی رمضان در آماده‌‌سازی و تولید بسیاری از فیلم‌های تبلیغاتی، پُست‌های منتشر شده و همچنین بسترهای اینترنتی این سازمان تروریستی اشراف داشته است؛ به گفته واشنگتن، در این تبلیغات، صحنه‌های وحشیانه و سنگندلانه شکنجه و اعدام غیرنظامیان بی‌گناه منتشر می‌شده است.

عضو یادشده داعش که یکی از قدیمی‌ترین مسئولان این سازمان است، متولد کشور اردن می‌باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای جانبداری آمریکا از رژیم غاصب اسرائیل و استفاده از حق وتو علیه پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را با وجود موافقت ۱۲ کشور عضو شورای امنیت به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که بار دیگر آمریکا در برابر اراده بین‌المللی ایستاد و یک بار دیگر بر موضع خود علیه ملت فلسطین و حق آنان برای تعیین سرنوشت و تاسیس کشور مستقل فلسطین تاکید کرد و از رژیم اشغالگر صهیونیستی برای مصادره حقوق ملت فلسطین حمایت کرد.

 جنبش فتح نیز به نوبه خود اقدام آمریکا در استفاده از حق وتو علیه قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه جنبش فتح آمده است که آمریکا همیشه با حمایت همه جانبه از اشغالگری استعماری که تجاوزات وحشیانه آن علیه مردم غزه و کرانه باختری ادامه دارد در برابر حقوق ملت فلسطین و اراده آن‌ها برای دستیابی به آزادی و استقلال ایستادگی کرده است به طوری که مواضع آمریکا حمایت از نسل کشی اشغالگران است که هم اکنون ملت فلسطین با آن مواجه شده است.

ایالات متحده در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل، از تصویب قطعنامه‌ای که در آن پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل این سازمان توصیه شده بود، جلوگیری کرد. ۱۲ عضو شورای امنیت از جمله روسیه و چین به تصویب این سند رای مثبت دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه