Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@03:20:22 GMT

نصیرزاده: لیگ کشتی با ۸ تیم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۷۷۳

نصیرزاده: لیگ کشتی با ۸ تیم برگزار می‌شود

خبرگزاری میزان- رییس سازمان لیگ کشتی گفت: حضور تیم‌ها در لیگ کشتی به شاخص‌های متعددی بستگی دارد. تاریخ انتشار: 13:50 - 09 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۶۱۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده در مورد نحوه انتخاب تیم‌ها جهت حضور در لیگ برتر اظهار داشت: هیئت رئیسه سازمان لیگ با حضور ۸ تیم در لیگ برتر آزاد و فرنگی سال ۹۹ موافقت کرده که براساس سنوات گذشته ۵ تیم لیگ برتری سال گذشته و ۳ تیم برتر لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر سال ۹۹ را کسب خواهند کرند و از آنجایی‌که امسال به علت شیوع ویروس کرونا لیگ دسته اول برگزار نخواهد شد، هیئت رییسه سازمان لیگ نحوه حضور ۳ تیم دیگر را به شورای فنی سازمان لیگ محول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای فنی هم شاخص‌های همچون سوابق قبلی تیم داری، حمایت مسولین محلی، علاقه‌مندی مردم منطقه، وجود حامیان و... جهت ورود تیم‌ها در لیگ برتر مدنظر دارد.

وی در مورد حضور تیم گل گهر سیرجان در لیگ برتر کشتی تاکید کرد: دیروز جلسه‌ای را با محمد جواهری مدیرعامل این باشگاه داشتیم و او نیز برای حضور در رقابت‌های لیگ کشتی ابراز علاقه کرد، اما این موضوع منوط به مطرح کردن آن در جلسه هیئت مدیره باشگاه و تصویب آن بود.

رییس سازمان لیگ کشتی با اشاره به شرایط حضور تیم‌ها در لیگ کشتی ادامه داد: البته فدراسیون برای حضور تیم‌ها در لیگ برتر کشتی شرایط خاصی در نظر می‌گیرد و شاخص‌هایی نیز دارد. در همین راستا، به باشگاه گل گهر سیرجان برای حضور در لیگ کشتی نامه‌ی رسمی زدیم و جلسه‌ای نیز در این مورد برگزار شد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: جواهری نیز برای حضور در لیگ کشتی ابراز علاقه کردند و قول مساعد دادند که این موضوع را در اولین جلسه هیئت مدیره مطرح کنند، اما این موضوع دلیل بر حضور قطعی این باشگاه در لیگ برتر کشتی نیست و همه چیز بستگی به تصویب این موضوع در هیئت مدیره این باشگاه و شورای فنی سازمان لیگ دارد.

بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی گل‌گهر برای حضور در لیگ برتر کشتی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ برتر کشتی تیم ها در لیگ برای حضور لیگ کشتی حضور در لیگ سازمان لیگ حضور تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی توافقی خمس از تراکتور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی باشگاه تراکتور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از شکست دور از انتظار و چهار بر یک تراکتور مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفتگو کرده و مقرر شد آقای خمس به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال خمس روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است.

باشگاه تراکتور برای خمس و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • جدایی توافقی خمس از تراکتور
  • جدایی خمز از تراکتور
  • خمز از تراکتور جدا شد
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟