Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه شهر یاسوج مرکز این استان امروز جمعه ۹ خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام صفدر پناهی با اشاره به اینکه نماز جمعه در شهر دهدشت هم برگزار نمی‌شود افزود: هدف از چنین اقدامی جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: نماز جمعه این هفته در شهرهای دوگنبدان، باشت، لیکک، چرام، لنده، سی سخت، مارگون و همچینن بخش‌های سرفاریاب و پاتاوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نماز جمعه کرونا ویروس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این معضل در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان بیسار بیشتر است و دی‌ماه سال گذشته، یک پسر ۹ ساله در روستای «سرآبتاوه» مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت.

وی بیان داشت: این کودک از ناحیه صورت و دست مورد حمله قرار گرفت و به کما رفت و اکنون پس از ۱۰۵ روز همچنان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری، در حالت کما و زیر دستگاه «این توبه» قرار دارد.

رضائیان تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی در بسیاری از شهرها و روستاها وجود سگ‌های ولگرد است که علاوه بر خطرات جانی حمله به انسان‌ها، باعث شیوع بیماری‌های قابل‌انتقال بین حیوان و انسان می‌شود.

کد خبر 6081078

دیگر خبرها

  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • ۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند