Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، محمدحسین صومی تعداد کل مبتلایان به کرونا را در آذربایجان شرقی ۸۸۲۰ نفر اعلام کرد.

از این تعداد متاسفانه ۵۶۷ نفر تاکنون بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: هم اکنون ۷۷ نفر در استان زیر دستگاه تهویه مکانیکی هستند. قبلا تعداد بستری‌ها در روز ۱۵۰ تا ۱۸۰ نفر بود، اما در ۲۴ ساعت گذشته تعداد مجموع بستری‌ها ۸۰ نفر در استان است و تعداد فوتی‌ها نیز کاهش چشمگیری داشته و در روز به طور متوسط ۳ فوتی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:مثبت شدن نتیجه تست ۱۸ نفر از موارد مشکوک به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که تقریبا از هر ۱۰۰ نفر ۱۸ نفر در استان آلوده به کرونا هستند.

این مسئول گفت: نیازمند اهدای خون در تمامی گروه‌های خونی و به ویژه از طرف بهبود یافتگان کرونا هستیم چرا که اهدای خون در استان به اندازه یک سوم نیاز ما است و از هم استانی‌ها خواهش می‌کنیم ما را در این زمینه یاری کنند.

وی افزود: کسانی که در اسفند ماه یا فروردین ماه به کرونا مبتلا شده و هم اکنون بهبود یافته‌اند، می‌توانند با اهدای پلاسمای خون، دیگر مبتلایان به کرونا را در بهبود یافتن سریع کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: کرونا همچنان در استان ما وجود دارد و تمام نشده است و از مردم و اصناف و صاحبان مشاغل خواهش می‌کنیم، ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ما را تنها نگذارند.

صومی گفت: همچنان معتقد هستم که بهترین راه پیشگیری از کرونا استفاده از ماسک و بستن راه‌های هوایی در جاهای پر خطر و شلوغ و پرتردد است و از طرفی همچنان تاکید داریم تا دورهمی‌ها به حداقل برسد و افراد مشکوک یا علامت‌دار باید رعایت کرده و هر فردی که احساس می‌کند کمترین علامت کرونا را دارد، در دورهمی‌ها حاضر نشود.

کد خبر 516013 برچسب‌ها كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز

در رده سنی نونهالان هم ۳۸۴کشتی گیر از سایر شهرستان‌های استان حضور داشتند و رقابت‌های بسیار جذاب و مهیجی را به نمایش گذاشتند.

 در هردو رشته کشتی فرنگی و آزاد تیمی خردسالان ونونهالان:تیم‌های میانه وتبریز اول شدند.

تیم خردسالان منتخب استان در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای حضور خواهد داشت؛ و تیم نونهالان هم از ۹تا ۱۶اردیبهشت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان به میزبانی استان تهران حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • جلوگیری از ورود بیش از 1 میلیون توریست به ایران توسط آذربایجان + فیلم
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی