Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:39:34 GMT

راه‌اندازی بزرگ‌ترین خط مترو خاورمیانه در کشور

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۷۹۰۳

راه‌اندازی بزرگ‌ترین خط مترو خاورمیانه در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در پستی اینستاگرامی نوشت: خط ۶ مترو تهران از شهرک کن در شمال غربی تهران آغاز و با گذر از خیابان کوهسار و بزرگراه‌های همت و اشرفی اصفهانی وارد خیابان مرزداران شده و با عبور از بزرگراه یادگار امام در ادامه مسیر به میدان‌های ولیعصر، هفت تیر، امام حسین و شهدا می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با عبور از خیابان ۱۷ شهریور به منطقه دولت‌آباد در جنوب شرقی تهران منتهی می‌شود. طول کل مسیر خط ۶ مترو تهران ۳۲ کیلومتر به اضافه ۶ کیلومتر توسعه جنوبی که طول کل پروژه به ۳۸ کیلومتر می‌رسد که بلندترین خط مترو زیرزمینی خاورمیانه می‌شود.

علیرغم همه مشکلات مالی و اعتباری پروژه به همت پروژه کاران این طرح ملی اعم از مدیران مهندسان و کارگران راه اندازی ایستگاه‌های خط شش مطابق برنامه در حال پیگیری است که لازم می دانم به سهم خود از همه این عزیزان تشکر کنم.
 

کد خبر 4936727 امیر قربانی زری

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو شورای شهر تهران شورای شهر صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه مطبوعات ایران توییتر پیام توییتری مجلس شورای اسلامی اینفوگرافیک ایران ایالات متحده آمریکا نفتکش نهج البلاغه ماه مبارك رمضان ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه بزرگ‌ترین آبشار خاورمیانه در نیریز پس از بارش

بازدید 4 پس از بارش‌های گسترده هفته اول فروردین ماه در شهرستان نیریز در دویست کیلومتری شرق شیراز، آبشار تارم این شهرستان با ۱۱۵ متر ارتفاع و به عنوان بزرگ‌ترین آبشار خاورمیانه با خروش خود چهره بسیار زیبایی به شهرستان نیریز داده است. تصاویر باشکوه این آبشار پس از بارش‌ها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • شکوه بزرگ‌ترین آبشار خاورمیانه در نیریز پس از بارش
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است
  • معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران خلوت است