Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار پاسدار علی‌رضا تنگسیری فرمانده نیروی دریای سپاه اظهار داشت: قاچاق کالا از سوی باندهای بین المللی، عمده و مافیا و گاه مورد حمایت برخی کشورهای جنوب خلیج فارس به مرزهای ایران تحمل نمی‌شود و با شدت با آن برخورد می‌شود؛ هر گونه امحا و آتش زدن کالا نیز با حکم دادگاه و دستگاه قضائی و بیشتر در مورد کالاهای ضد فرهنگی مانند مشروبات و سیگار و تجهیزات ماهواره‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مقابله با قاچاق به هیچ وجه به دنبال برخورد با کولبرها، قایق‌های کوچک و خرده پا نیستیم و همواره از مردم ساحل نشین در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه اکنون با مقابله با صید ترال از فعالیت‌های دریانوردان حمایت می‌کند.

سردار تنگسیری افزود: بسیج دریایی نیز با مشارکت مردم در ساحل شکل گرفته و امروز ۴۲۸ ناوگروه دریایی مردمی تشکیل شده است.

کد خبر 4936730 محسن احدی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی دریای سپاه خلیج فارس سردار تنگسیری دستگاه قضایی نیروی دریایی سپاه مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده آمریکا علی لاریجانی جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا وزارت امور خارجه محمد باقر قالیباف روز قدس سید عباس موسوی خبرگزاری مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها

وزیر فرهنگ در ویراستی نوشت: در بازدید از بخش معرفی زنان تأثیرگذار و در گفتگو با اقشار مختلف مردم، از سیاست قطعی دولت در گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها گزارش دادم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شب گذشته در دیدار با اقشار مختلف مردم وعده داد که در عین گسترش حجاب و عفاف در جامعه، با ناهنجاری‌ها مقابله خواهد شد.

اسماعیلی امروز، سه‌شنبه 7 فروردین، در صفحه شخصی خود در شبکه مجازی ویراستی نوشت: «نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با طراوت کم‌نظیر در حال برگزاری است. شب‌های آغازین سال نو با قرآن، خیر و برکت، سراسر تهران و ایران را در برگرفته است. دیشب در بازدید از بخش معرفی زنان تأثیرگذار و در گفتگو با اقشار مختلف مردم، از سیاست قطعی دولت در گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها گزارش دادم.»

 

خدمات و محصولات ویژه حجاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم
  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • وعده وزیر برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است