Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، یگانه گفت: عصر دیروز وقتی مأمور اجرائیات شهرداری منطقه 4 نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز به صاحب ملک اخطار می‌دهد، صاحب ملک مانع انجام وظیفه این مامور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی مامور مضروب شهرداری مساعد نیست، گفت: قطعا با فرد متخلف برخورد خواهد شد، چرا که هم نسبت به ساخت و ساز غیرقانونی اقدام کرده و هم مامور شهرداری را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان گفت: موضوع به صورت حقوقی از طریق ارگان‌های ذیربط پیگیری خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ساخت و ساز شهرداری ضرب و شتم زنجان اجرائیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات مسئولان هیئت تکواندو استان یزد گفت: استان یزد از پتانسیل لازم برای دست یابی به سکو‌های قهرمانی در این رشته برخوردار است.


وی ضمن تشکر از وحیدی به خاطر پیگیری و اختصاص مکانی برای خانه تکواندو در یزد افزود: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.


ساعی برگزاری استاژ‌های فنی برای پیشرفت و استعدادیابی تکواندو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مربیان تیم ملی، درجه یک و تراز اول کشور برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکواندو در استان یزد استفاده شود.


رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ‌های منطقه‌ای تکواندو در استان یزد باشیم.


گفتنی است در ابتدای این دیدار حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد هیئت تکواندو استان در چند ماهه اخیر پرداخت و افزود: با تلاش‌های انجام شده مکانی برای راه اندازی خانه تکواندو استان یزد اختصاص یافته و در دست تجهیز است.


وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری خوب مسولان استانی و فدراسیون تکواندو، استان یزد به جایگاه واقعی خود در رشته المپیکی تکواندو دست یابد.

دیگر خبرها

  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند