Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@22:04:19 GMT

زمان بندی جدید جام حذفی انگلیس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۸۰۶۴

زمان بندی جدید جام حذفی انگلیس اعلام شد

اتحادیه فوتبال انگلیس زمان بندی جدید مسابقات جام حذفی این کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد مسابقات جام حذفی این کشور به تعویق افتاد و زمان بندی جدید  این مسابقات به شرح زیر است:

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ 27 و 28 ژوئن( 7 و 8 تیر) برگزار می شود. مسابقات مرحله نیمه نهایی قرار شد در تاریخ 11 و 12 جولای( 21 و 22 تیر) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال این مسابقات نیز قرار شد در تاریخ یک آگوست(11 مرداد) برگزار می شود. مارک بولینگهام، رئیس کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس در این زمینه گفت: تمام اقدامات لازم در زمینه حفظ سلامت بازیکنان درنظر گرفته شده است. هنوز مکان برگزاری بازی ها را مشخص نکردیم.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انگلیس فوتبال فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان حریف خود را شناختند

به گزارش"ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیرسازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مدیر مسابقات فوتبال ساحلی و نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد.

کشوری فرد در ابتدای مراسم قرعه کشی ضمن خیر مقدم به باشگاه ها و رسانه های حاضر در مراسم از اهمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی و نقش مهم این مسابقات در داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند صحبت کرد.

شفیعی راد مدیر مسابقات ساحلی نیز اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از پویاترین لیگ های فوتبال ساحلی در جهان است. لیگ برتر آینده در ۱۸ هفته مسابقاتی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. مسابقات هفته نخست در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: برای نخستین مرتبه نیز طرح اولیه برگزاری جام حذفی فوتبال ساحلی به هیات رئیسه ارایه شده و قرار است طبق دستور ریاست محترم سازمان لیگ در نخستین جلسه  هیات رئیسه این طرح بررسی  خواهد شد تا مدت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور از ۶ ماه به ۸ ماه ارتقا پیدا کند. فصل نقل و وانتقالات پیش فصل نیز از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا روز ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس