Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فیلم سینمایی جدید با اقتباس از نمایش موزیکال مشهور «ویولن‌زن روی بام» در استودیو ام‌جی‌ام ساخته می‌شود.

این استودیو از توماس کایل کارگردان نمایش موزیکال «همیلتون» که برنده جایزه تونی شد به عنوان کارگردان فیلم نام برده است. وی کارگردان نمایش «در بلندی‌ها» هم بود.

استیون لونسون که نویسنده نمایشنامه موزیکال «اوان هنسون عزیز» و سازنده مینی‌سریال «فوسی/ وردون» هم بود در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «ویولن‌زن روی بام» توسط جری باک بر مبنای اشعار شلدون هارنیک ساخته شد و نخستین بار سال ۱۹۶۴ در برادوی روی صحنه رفت. این نمایش ۹ جایزه تونی برد که شامل بهترین نمایش موزیکال، بهترین متن و بهترین موسیقی نمایش موزیکال، بهترین کارگردانی و بهترین طراحی رقص می‌شد.

سال ۱۹۷۱ از این نمایش فیلمی اقتباسی به کارگردانی نورمن جِویسون ساخته شد که ۸ نامزدی اسکار کسب کرد که شامل بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نیز می‌شد و در نهایت ۳ اسکار دریافت کرد.

کایل دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای از اینکه برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده گفت که این رویای همه دوران زندگی‌اش بوده است، گرچه همواره فکر می‌کرد که باید آن را روی صحنه نمایش ببرد.

لونسون نیز تاکید کرد که «ویولن زن روی بام» اولین نمایشی بود که او در تئاتر دید و آن زمان ۵ سال داشت و امروز بیش از ۵۰ سال پس از آن دوران افتخار می‌کند که بخشی از این گروه است.

توماس کایل ۴۲ ساله کارگردان فیلم و نمایش است و کارگردان موزیکال‌های «در بلندی‌ها» و «همیلتون» لین-مانوئل میراندا بوده است.

۲۵۸۲۵۸ کد خبر 1393444

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان نمایش موزیکال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک سینمایی نور

شهرک سینمایی نور یا پیامبر اعظم، بزرگترین شهرک سینمایی ایران است که در جاده قم احداث شده است. این شهرک اولین بار برای ساخت فیلم محمد رسول ‌الله به کارگردانی مجید مجیدی، ساخته شد.شهرک سینمایی محمد رسول‌ الله در ۳۵ کیلومتری قم و در حاشیه روستای اللهیار واقع است. در ‌این شهرک بخش‌ هایی از شهرهای مکه، ‌مدینه، ‌شعب ابی ‌طالب و کلیسای بحیرا در شهر بصرای شام در مقیاس یک یک ساخته شده است






دیگر خبرها

  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • شهرک سینمایی نور
  • صداگذاری فیلم با تعداد کاراکتر بالا سخت است
  • «سانست بلوار» برنده جوایز تئاتر اولیویه شد
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه