Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@15:05:03 GMT

زمان شروع فصل جدید لالیگا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۸۱۹۴

زمان شروع فصل جدید لالیگا مشخص شد

خاویر تباس اعلام کرد فصل ۲۱-۲۰۲۰ لالیگا از دوازدهم سپتامبر آغاز می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، خاویر تباس، رییس لالیگا امروز (جمعه) اعلام کرد در تلاش هستند که فصل جدید (۲۱-۲۰۲۰) را از دوازدهم سپتامبر (۲۲ شهریور) آغاز کنند. او همچنین به زمان از سرگیری بازی های باقی مانده این فصل اشاره کرد و گفت: اگر خدا بخواهد از یازدهم ژوئن (۲۲ خرداد) یازده هفته باقی مانده برگزار خواهد شد تا فصل پایان یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تباس اظهار کرد: انتظار داریم مادرید و بارسلونا از فاز ۲ عبور کنند. بیش از ۱۳۰ نفر در لالیگا برای این که امکان برگزاری بازی های باقی مانده باشد تلاش می کنند. ما آماده هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا داوران هفته سی و دوم لالیگا را اعلام کرد. هفته ای که در آن دیدار دو تیم برتر لالیگا یعنی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

ال‌کلاسیکو یکشنبه آینده، ساعت 22.30 به وقت تهران، برگزار می شود و قضاوتش برعهده سزار سوتو گرادو خواهد بود. داور VAR نیز سانچز مارتینز است.
پس از پنج فصل حضور در لالیگا، سوتو گرادو اولین ال‌کلاسیکوی خود را به عنوان داور اصلی تجربه خواهد کرد. او دو بار داور VAR ال کلاسیکو بوده که در یکی از آنها آبی و اناری ها 2-1 پیروز شدند و در دیگری سفیدپوشان در سوپرجام اخیر اسپانیا 4-1 برنده شدند.

سوتو گرادو در این فصل سه بار برای رئال مادرید سوت زده است، یک تساوی مقابل بتیس و دو پیروزی مقابل لاس پالماس و رئال سوسیداد.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
  • ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در سال جاری تکمیل می‌ شوند
  • سرانجام احداث ایستگاه‌های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران
  • عصبانیت جالب دنیله ده روسی از پرسیدن زمان باقی مانده بازی توسط دیگو یورنته
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!