Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری اراذل اوباش سطح یک تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری اراذل اوباش سطح یک معروف خبر داد و اظهار کرد: وی دارای سوابق متعددی از جمله فروش مشروبات الکلی، درگیری دسته جمعی، قمه‌کشی، تعدی به مأموران دولتی وتمرد نسبت به آن‌ها، شرارت با چاقوکشی و قمه‌کشی، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، نگهداری کالا‌های ممنوعه تجهیزات پلیسی ونظامی، شرب خمر، استفاده از سلاح سرد و تخریب اموال، عربده‌کشی بوده که از سوی مراجع قضائی تحت تعقیب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و حکم تعقیب متهم از سوی مراجع قضائی مراتب دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ دماوند این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: با فعالیت شبانه‌روزی ماموران کلانتری ۱۱ دماوند و اقدامات پلیسی صورت گرفته، مخفیگاه متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی اراذل اوباش معروف و سابقه‌دار دستگیر و ضمن تحویل به مراجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شد.

محمدی در خاتمه بیان داشت: پلیس اجازه عرض اندام و قدرت‌نمایی به هنجار شکنان را نخواهد داد و با اقتدار تمام و بدون اغماض با آن برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با پلیس هرگونه موارد را در این خصوص با شماره ۱۱۰ پلیس در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اراذل و اوباش پلیس هنجار شکن مازندران اراذل اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب بود؟/ پلیس اطلاعیه داد

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فاتب طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم،چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

طلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896025

دیگر خبرها

  • فوت در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب بود؟/ پلیس اطلاعیه داد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • پلیس: فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب است
  • اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است+فیلم
  • دختر فوت شده طرح عفاف و حجاب مرد قمه کش از آب در آمد !
  • فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • (ویدئو) اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوار و اسلحه‌ به دست خیابان اندرزگو دستگیر شدند
  • فیلم| کری خوانی اراذل و اوباش بی ام و سوار خیابان اندرزگو تهران برای پلیس!