Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نخستین نماز جمعه شاهرود پس از اعلام وضعیت سفید از نظر شیوع کرونا در این شهرستان، در مسجد قلعه این شهر، با قدردانی از زحمات نمایندگان مجلس دهم، به آغاز به کار مجلس یازدهم اشاره و بیان کرد: مجلس جدید درس ها و عبرت های مجلس دهم را مدنظر خود قرار دهد.

وی بیان کرد : هر کس با هر گرایشی نباید خوشحال می شد که ۷۰ نفر از نمایندگان برای شرکت در انتخابات رد صلاحیت شوند؛ و از سویی، بد است که هنوز مجلس تمام نشده چند نماینده به زندان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به نمایندگان تأکید کرد: خدا، مردم، محرومان و مشکلات را در نظر بگیرید. اشرافیت و زد و بند با آدم هایی که جز منافع مادی به دنبال چیز دیگری نیستند، هم آبروی انسان را می برد، هم به نظام لطمه می زند و هم امید را از دل مردم می گیرد.
خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه نمایندگان باید از همین روزهای نخست کار دقت کنند مجلسی پاک با قانون های پاک تشکیل دهند، تصریح کرد: نمایندگان آنچه که مقام معظم رهبری در پیامشان فرمودند دنبال کنند، مردم هم همین ها را می خواهند.
امینی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم به هر دلیلی مطلوب نبود، افزود: این مجلس با کمک به حل مشکلات و امیدآفرینی زمینه را برای مشارکت بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و تشکیل یک قوه مجریه قوی فراهم کند.
امام جمعه شاهرود همچنین درباره برگزاری آیین ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امسال برای این آیین مانند راهپیمایی روز قدس از فرمایشات مقام معظم رهبری بهره مند می شویم و مراسم اجتماعی و اعزام به تهران نداریم.
امینی با اشاره به گذراندن سه ماه حساس در زمان شیوع کرونا، ابراز کرد: دوران مبارزه با این بیماری برای کشور و جهان درس هایی داشت و باید از آنها عبرت گرفت.
وی با تشکر از زحمات وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و نیز دیگر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی بیان کرد: شاهرود پس از قم و گیلان در رتبه سوم شیوع کرونا قرار داشت، اما تدبیرهای بسیار خوبی وجود داشت که اکنون به وضعیت سفید رسیده است.
وی از فرماندار، نهادهای نظامی و انتظامی، گروه های جهادی،خیران، نهادهای خدماتی و طلاب نیز برای کمک ها و خدماتشان در این مدت قدردانی کرد.
خطیب جمعه شاهرود بر لزوم تداوم برخی از محدودیت ها پس از مهار کرونا نیز تأکید کرد و گفت: بهتر است برخی از این محدودیت ها مانند اطعام صاحبان عزا تداوم یابد و ابتدا ثروتمندان و نامداران برای حفظ این عادت پیشگام شوند.
سالروز تخریب آرامگاه ائمه در بقیع و تشویق به نام نویسی در حوزه های علمیه از دیگر موارد مطرح شده در خطبه های این هفته از نماز جمعه شاهرود بود.
گفتنی است این آیین امروز با رعایت کامل نکات بهداشتی، همچون تب سنجی، توزیع ماسک و دستکش و رعایت فاصله مناسب برگزار شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شاهرود جهش تولید ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شاهرود جهش تولید ستاد اقامه نماز کشور مجلس شورای اسلامی شاهرود جهش تولید ستاد اقامه نماز کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم