Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۱ به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: از این تعداد  ۱۱۱ نفر مربوط به آبادان، ۴۰ نفر خرمشهر و از شادگان ۱۰ نفر گزارش داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا را  ۱۴۵۴ نفر برشمرد و افزود: تاکنون در آبادان ۷۲۹ نفر، خرمشهر ۵۲۸ نفر و شادگان ۱۹۷ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: از این ۱۶۱ مورد مثبت جدید ۸۷ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۵۷ نفر، خرمشهر ۲۹ نفر و شادگان نیز یک نفر) که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند بنابراین در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) تا به امروز ۸۲۴ نفر می باشند.

سلمان زاده  با اشاره به اینکه از کل موارد مثبت ثبت شده ۱۲۹۱ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند ؛ افزود: ۱۰۴ نفر مثبت قطعی نیز هنوز بستری هستند.

او گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته  ۳ مورد مرگ جدید داشتیم که ۲ نفر مربوط به آبادان و ۱ نفر خرمشهر می باشد بنابراین تعداد کل فوت شدگان تاکنون به ۵۹ نفر رسیده است که به تفکیک: (آبادان ۲۳ نفر، خرمشهر ۳۲ نفر و شادگان ۴ نفر) می باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیردار ووهان چین دانشکده علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۱۰۳ و هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.
بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، اهواز، سوسنگرد، شادگان، شوش، کارون، ماهشهر و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامهرمز و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.
براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • اوقات شرعی سی و یکم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • انفجار کپسول گاز در شادگان مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • رشد نم هوا در اروند
  • اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ناسالم بودن هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر