Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایکوپرس ( پایگاه اطلاع‌رسانی ایرانخودرو)، سردار امیر علی حاجی زاده در بازدید از پروژه های جهش فناورانه محصولات ایران خودرو در سال جهش تولید، رمز موفقیت صنعت خودروی کشورا درگروی نگاه به داخل و استفاده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه بومی سازی قطعات و تولید خودرو با نشانی ایرانی دانست و خاطر نشان ساخت : با استفاده از تمام ظرفیت های داخلی و بکارگیری نیروهای نخبه دانشگاهی در صنعت خودروی کشور، این صنعت از تحریم ها به سلامت عبور کرده است و نقش دشمنان برای زمین گیر کردن خودرو سازان، نقش برآب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی زاده تاکید کرد: صنعت خودروی کشور باید به سمت طراحی و تولید پلتفرم ایرانی، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی ها گام بردارند و ایران خودرو دراین زمینه حرکت های جهادی خوبی را شروع کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: برنامه هایی که مدیر عامل ایران خودرو در سال جهش تولید هدف گذاری کرده، بسیار منطقی است. راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرزها نمی گذرد و با تکیه بر دانش ایرانی می توانیم مدیریت کنیم.  

فرمانده نیرو هوا فضا سپاه خاطر نشان ساخت: موانع داخلی و خارجی با همدلی و هم صدایی قابل حل است و توانمندسازی صنعت و اقتصاد کشور می تواند ما را در مقابل تحریم ها مصون کند که این امر در صنعت دفاعی کشور اتفاق افتاده است.

کد خبر 516022 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران خودرو ایرانی صنعت خودروی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896454

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم
  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف صهیونیست‌ها رفتیم
  • سردار حاجی‌زاده: با توان حداقلی به مقابله با ظرفیت حداکثری اسرائیل رفتیم
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • سردار حاجی زاده: 100درصد می‌زنیم!
  • سردار حاجی زاده: ١٠٠٪ می‌زنیم! | فیلم
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • اولین حضور سردار حاجی‌زاده بعد از عملیات وعده صادق
  • دسته‌گلِ وزیر خارجه برای سردار حاجی‌زاده (عکس)