Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمهدی نصیرزاده گفت: حضور تیم گل گهر سیرجان در لیگ برتر کشتی، نیازمند موافقت هیأت مدیره این باشگاه وموافقت شورای فنی سازمان لیگ است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی، در مورد نحوه انتخاب تیم ها جهت حضور در لیگ برتر گفت: هیات رئیسه سازمان لیگ با حضور هشت تیم در لیگ برتر آزاد وفرنگی سال ۹۹ موافقت کرده که براساس سنوات گذشته ۵ تیم لیگ برتری سال گذشته وسه تیم برتر لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر سال ۹۹ را کسب خواهند کرند و از آنجاییکه امسال به علت شیوع ویروس کرونا لیگ دسته اول برگزار نخواهد شود هیأت رئیسه سازمان لیگ نحوه حضور سه تیم دیگر را به شورای فنی سازمان لیگ محول کرد که شورای فنی هم شاخص های همچون سوابق قبلی تیم داری، حمایت مسولین محلی، علاقه مندی مردم منطقه، وجود حامیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. جهت ورود تیم ها در لیگ برتر مدنظر دارد.

وی در مورد حضور تیم گل گهر سیرجان در لیگ برتر کشتی گفت: دیروز جلسه ای را با محمد جواهری مدیرعامل این باشگاه داشتیم و ایشان نیز برای حضور در رقابت های لیگ کشتی ابراز علاقه کرد اما این موضوع منوط به مطرح کردن آن در جلسه هیأت مدیره باشگاه و تصویب آن بود.

نصیرزاده ادامه داد: البته فدراسیون برای حضور تیم ها در لیگ برتر کشتی شرایط خاصی در نظر می گیرد و شاخص هایی نیز دارد و در همین راستا، به باشگاه گل گهر سیرجان برای حضور در لیگ کشتی نامه ی رسمی زدیم و جلسه ای نیز در این مورد برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آقای جواهری نیز برای حضور در لیگ کشتی ابراز علاقه کردند و قول مساعد دادند که این موضوع را در اولین جلسه هیأت مدیره مطرح کنند اما این موضوع دلیل بر حضور قطعی این باشگاه در لیگ برتر کشتی نیست و همه چیز بستگی به تصویب این موضوع در هیأت مدیره این باشگاه و شورای فنی سازمان لیگ دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی لیگ برتر کشتی حضور در لیگ سازمان لیگ هیأت مدیره برای حضور شورای فنی لیگ کشتی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی