Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:08:59 GMT

اشتغال و مهار تورم از اولویت‌های مجلس یازدهم است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۸۶۲۰

اشتغال و مهار تورم از اولویت‌های مجلس یازدهم است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ریگان افزود: از وجود اولین مجلس در هفتم خرداد سال ۵۹ تا مجلس یازدهم در هفت خرداد ۹۹ چهل سال می گذرد لذا انتظار می رود مجلس ۴۰ ساله شورای اسلامی در پختگی، نبوغ، عقلانیت و رشد سنگ بنای مجالس دیگر در گام دوم انقلاب باشد.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و ملت صبور و شکور ایران اسلامی از مجلس یازدهم انتظاراتی دارند که امیدواریم نماینده منخب چهار شهرستان شرقی استان کرمان این انتظارات را سرلوحه کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نمایندگان در طرح ها و لوایح رسیدگی به حال محرومان، مستضعفان و پابرهنگان را در اولویت کار قرار دهند و مجلس آینده گشایش اقتصادی برای طبقات کم درآمد جامعه باشد.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت تمام‌قد در برابر استکبار جهانی و قدرت های شیطانی در دستور کار مجلس انقلابی باشد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی ضمن همکاری و همدلی با قوه مجریه در وظایف قانونی خود که عبارت است از تذکر دادن، سئوال کردن و استیضاح به جا و به حق و بدون اغراض شخصی و حزبی در احقاق حق ملت ایران کوتاهی نکند. 

وی تاکید کرد: انتظار می رود در رای گیری، طرح ها و لوایح مجلس یازدهم دست پخت های غرب به امضا نرسد و مردم را محرم بدانند.  

خطیب جمعه ریگان گفت: آمریکا از سال ۸۸ تاکنون صادرات بنزین به ایران را تحریم کرده به این امید که بتواند شورش های اجتماعی را در کشور کلید بزند که البته نتوانست. 

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود: در این هیاهوی تحریم، ایران نخستین نفتکش خود را به سمت ونزوئلا می فرستد تا تابوی تحریم های ایالات متحده را بشکند و دولت های تحریم شده را سرپا نگه دارد. 

وی با اشاره به اینکه در سابق به دلیل تحریم صادرات نفت ایران، کشتی های جمهوری اسلامی پرچم ایران را بر فراز کشتی ها بر نمی افراشتند و سامانه های مکان یابی خود را خاموش می کردند تصریح کرد: اما امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را می بینید که پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته و سامانه های مکان یابی روشن و بدون ترس واهمه در اقیانوس اطلس در حال حرکت هستند و به آمریکایی ها هشدار می دهند که دست از پا خطا نکنند. 

امام جمعه ریگان افزود: امام خمینی (ره) فرمودند ما مرد جنگیم و می جنگیم و انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم زیرا انقلاب ما اسلامی است.

وی همچنین ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران افزود: در مکتب سیاسی و نهضت امام خمینی (ره) سه بعد اسلامی و قرآنی که مکمل همدیگرند را می توان مشاهده کرد و اگر روی یکی از این ابعاد توجه شود و به ابعاد دیگر توجه نشود جامعه به خطا و انحراف می رود. 

وی تصریح کرد: سه بعد عقلانیت، معنویت و عدالت مکتب الهی، نهضت سیاسی امام (ره) را تا به امروز نگه داشته است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی کرمان ریگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی کرمان ریگان خبرگزاری جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی کرمان ریگان جمهوری اسلامی مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویم با حضور رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان فارس، فرماندار جویم، رئیس دادگستری شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و سایر مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست ضمن قدردانی از خدمات امام جمعه شهرستان در پرورش رشد فکری، اعتلا و پیوند همبستگی جوانان و نظام اسلامی اظهار کرد: شخصیت حقوقی امام جمعه در هر شهرستانی باید شاقول تشخیص انحراف و حرکت در مسیر حنیف هدایت و رستگاری باشد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه، نعمتی بی‌بدیل از جانب خداوند متعال برای مؤمنان و محل اجتماع خوبان است، ادامه داد: این مستحکم‌ترین سنگر دفاع از اسلام به فرموده امام خمینی(ره) و در رأس همه امور و به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت به آن، خدمت به دین و تقواست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تأکید بر اینکه نماز جمعه یکی از سنگر‌های محکمی است که توانست فتنه‌های ترکیبی علیه ایران را ابتر گذاشته و موجب تثبیت مواضع برحق نظام جمهوری اسلامی شود، افزود: هرچه ارتباط بین ستاد نماز جمعه و مراکز علمی و جامعه نخبگانی بیشتر شود؛ آثار مبارک آن در ابعاد مختلف جامعه مشهود و نمایان‌تر خواهد شد.

زارع با اشاره به همکاری دفتر تقریب مذاهب اسلامی این دانشگاه با ستاد نماز جمعه شهرستان‌های لارستان و جویم، خواستار تداوم این همکاری‌های مؤثر و بابرکت شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل احمدی امام جمعه سابق شهرستان جویم هم ضمن قدردانی از شخصیت علمی و انقلابی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، وی را از حامیان برجسته نماز جمعه این شهرستان برشمرد.

حجت الاسلام عادل حاجی‌پور رئیس شورای ساستگذاری نماز جمعه استان فارس هم با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: ارتباط مستحکم نماز جمعه با دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه می‌تواند این نهاد را در جایگاه خود مستحکم‌تر کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • آخرین نطق نادران در مجلس یازدهم /جز شرمندگی چیزی برای این حقیر باقی نماند /استعفای من چه شرایط اضطراری داشت که جلسه غیرعلنی شد؟
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است