Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بردخون گفت: ساختمان فرسوده مرکز بهداشت و درمان یک تختی بردخون با کمترین زلزله ویران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی، همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده که موجب اقتدار و پیشرفت کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بردخون افزود: اعتماد دولت و ملت به همدیگر بزرگ‌ترین سرمایه و پشتوانه بوده و با وجود همه مشکلات و کمبودها، به دلیل نعمت ولایت و رهبری؛ همه توطئه‌ها خنثی شد، در صورتی که این تحریم‌ها هرکشور را به کام نابودی می‌کشاند.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: امکانات کشور، همکاری نهادها و مردم، اعتماد اجتماعی و عدم فاصله بین آنان موجب عبور دولت از موانع می‌شود و همان‌گونه که پیامبران بویژه پیامبر اعظم(ص) مانند مردم زندگی می‌کردند، امام راحل و مقام معظم رهبری نیز ساده‌زیست و مردمی بوده‌اند که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی شده است.

وی اصل ولایت‌پذیری را مهم دانست و گفت: هرجا در کشور خطری احساس شد یا فتنه‌ای به وجود آمد رهبری معظم با درایت آن را مدیریت کردند و تا زمانی که مردم هوشیار و آگاه باشند دشمن نمی‌تواند کاری کند و تا هنگامی که ملت به ریسمان ولایت تمسک جوید هیچ قدرتی نمی‌تواند ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد کند.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته ابراز داشت: مجلس یازدهم با پیام مقام معظم رهبری آغاز شد و اینک نوبت نمایندگان است که به وظیفه خود عمل کنند و وعده‌ها را عملی سازند.

رکنی‌حسینی افزود: در بردخون کارهای زیادی بر زمین مانده که یکی ساختمان فرسوده مرکز بهداشتی درمانی است، حدود 40 سال از عمر این ساختمان می‌گذرد و نگاه بیش از 12 هزار نفر به این مرکز دوخته شده است.

وی اضافه کرد: همواره شاهد حوادثی در این مرکز هستیم، کدام مسؤولان کوتاهی کردند، ساختمان مرکز خدمات درمانی بردخون جوابگوی خواسته‌های مردم این بخش نیست که از نماینده مردم انتظار داریم به این موضوع مهم توجه کنند.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه ساختمان بهداشتی درمانی اولویت منطقه است، گفت: این ساختمان به سلامت و حیات مردم وابسته است و تنها دارای یک تخت است و امکانات کافی ندارد، زیرا در حق بردخون کوتاهی و جفا شده است.

رکنی‌حسینی تصریح کرد: سال‌های قبل که تحریم نبودیم چرا اقدامی نشد، هرسال وعده دادند اما عملی نشد، به استاندار، فرماندار و همه مسؤولان می‌گوییم که نگاهی بهتر به بردخون داشته باشند.

خطیب جمعه بردخون بیان داشت: بارها گفته‌ایم و باز دوره نمایندگان پایان یافت، 40 سال از عمر نمایندگان گدشت، قول دادند و عملی نشد، ساختمان فرسوده بهداشتی با کمترین زلزله ویران می‌شود، امیدواریم به این موضوع توجه کنند که این مسئله از اسکله برای مردم مهم‌تر است، ما اسکله نمی‌خواهیم و اولویت را به بازسازی ساختمان بهداشتی درمانی بدهید.

وی با اشاره به بازدید نماینده مجلس از پروژه اسکله گفت: نماینده مجلس بازدیدی از اسکله داشته، البته هر نماینده باید فاتحه‌ای برای اسکله بخواند اما از چند چیز نگران هستیم، اسکله، یادمان شهدای گمنام که در شأن شهدای عزیز نیست و اگر اعتبار نبود چرا کار را شروع کردند و بدانند که شرافت ما به این شهدا وابسته است.

امام جمعه بردخون ادامه داد: برای بردخون اعتبار و بودجه نیست، امیدواریم این گفته‌ها به دولتمردان برسد و مسؤولان استان و شهرستان فکری برای بردخون کنند، پیشرفت و حرکت توسعه‌ای بردخون لاک‌پشتی است و با این حرکت نمی‌توان شهر و بخش را آباد کرد، باید قاطعانه تصمیم بگیرند.

رکنی‌حسینی با گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل(ره) گفت: دشمنان فکر می‌کردند با ارتحال امام راحل(ره)  کشور دچار اختلاف و ضعف می‌شود اما با انتخاب مقام معظم رهبری توطئه دشمن خنثی شد.

وی در پایان با گرامیداشت یاد همه رفتگان، درگذشت یکی از خادمان سالار شهیدان را به عموم مردم تسلیت گفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمات درمانی امام جمعه تحریم ساختمان فرسوده بردخون مرکز بهداشت زلزله ویرانی رکنی حسینی امام جمعه بردخون امام جمعه بردخون ساختمان فرسوده رکنی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی

تین نیوز

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ۱۲ ماهه سال گذشته، از رشد ۴۶ درصدی این عملیات نسبت به مدت مشابه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سجاد سبزیوند معاون دریایی این اداره کل با اشاره به وظایف و مأموریت های حاکمیتی این اداره کل در حوزه دریایی، هدف از انجام لایروبی را حفظ عمق مفید اسکله ها و ارتقای ایمنی شناورهای متردد در آبراهه ها عنوان کرد و گفت: این حجم عملیات لایروبی با استفاده از توان داخلی و تجهیزات پیشرفته طی بازه زمانی مذکور انجام پذیرفته است.

 سبزیوند افزود: نزدیک به ۴۳ میلیون مترمربع نیز از پهنه دریایی حوزه استحفاظی این اداره کل تحت عملیات هیدروگرافی با هدف ارتقای ایمنی دریایی قرار گرفت که تأثیر به سزایی در شناسایی ویژگی ها و مختصات حوزه استحفاظی دارد. وی همچنین از انجام ۱۷۲ مورد عملیات امداد و نجات دریایی خبر داد که طی ۶۰۴ ساعت در ۱۲ماهه سال گذشته انجام شده است.

وی با اشاره به آغاز به کار و فعالیت نخستین مرکز دریافت مواد زائد نفتی در این مجتمع بزرگ بندری بر اساس الزامات و معاهدات بین المللی از محیط زیست دریایی گفت: یک هزار و ۷۷۸ متر مکعب مواد زائد نفتی در بازه زمانی مذکور جمع آوری و دریافت شد.

 سبزیوند با اشاره به ورود یک هزار و ۳۶۰ فروند شناور طی ۱۲ماهه سال گذشته خاطرنشان کرد: به این منظور ۴۸ هزار ساعت عملیات های راهنمایی و یدک کشی به منظور هدایت و پهلودهی ایمن این تعداد شناور در بازه زمانی مذکور انجام شد که به ترتیب رشد ۱.۵ درصدی و ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد.

 وی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار و ۳۲۳ دریانورد در استان خوزستان مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: ۲ هزار و ۹۳۴ شناور در استان خوزستان ثبت شده اند. معاون دریایی این اداره کل تعداد اسناد دریایی صادر شده در بازه زمانی مذکور را ۹ هزار و ۶۶۵ سند عنوان کرد که از طریق برگزاری ۱۷۲ دوره آموزشی به واجدین شرایط اعطا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • ریزش ساختمان فرسوده در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ کارگر شد
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی