Web Analytics Made Easy - Statcounter

توئیتر پس از تهدید ترامپ مبنی بر شلیک به معترضان قتل جوان سیاه‌پوست، برچسب خشونت به آن زد و امکان ری‌توئیت کردن و پسند آن را محدود کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا،شبکه توئیتر، توئیت جدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را که تیراندازی به معترضان به نژادپرستی را مجاز دانسته بود، نقض قوانین این شبکه در ارتباط با ستایش خشونت دانست و امکان ری‌توئیت کردن و پسند آن را محدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه شب به دنبال حمله معترضان به یکی از کلانتری‌های مینیاپولیس و بروز درگیری بین تظاهرکنندگان و مأموران پلیس با انتشار دو توئیت از آمادگی ارتش و گارد ملی برای برقراری آرامش و مقابله با «اراذل‌واوباش» سخن گفت. او در انتهای دومین توئیت خود نوشت: «وقتی غارتگری شروع می‌شود تیراندازی هم آغاز می‌شود.»

گفتنی است توئیتر در روزهای اخیر سیاست‌های خود در مورد رئیس‌جمهور آمریکا را تغییر داده و با اضافه کردن قابلیت برچسب‌گذاری بر توئیت‌های ترامپ، صحت سخنان او را بررسی می‌کند. ترامپ در انتخابات سال ۲۰۱۶ از توئیتر برای تخریب رقیبان خود استفاده گسترده‌ای کرد و حالا که به آخرین روزهای دوره ریاست جمهوری خود را رسیده قطعاً محدودیت‌های توئیتر او را عصبانی کرده و می‌تواند ابزاری مهم را برای انتخابات دور آینده آمریکا از دسترس حامیان ترامپ خارج کند.

اما از سوی دیگر مدیران فیسبوک سعی کرده‌اند در رفتار با ترامپ سیاستی دوگانه را در پیش بگیرند ولی رئیس‌جمهور آمریکا از اقدام‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی بسیار عصبانی شده و قانون سیاست‌های سخت‌گیرانه برای شبکه‌های اجتماعی را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است.

در این میان کاربران فضای مجازی با انتقاد از رفتار ترامپ از فیسبوک و همه شبکه‌های اجتماعی خواستند با حماقت‌های ترامپ برخورد کنند.

گفتنی است امروز دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد در صورتی که قانون این اجازه را بدهد شبکه اجتماعی توئیتر را می‌بندد.

وی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید تأکید کرد: آن طور که می‌دانم امکان بستن توئیتر را دارم اما باید این را از لحاظ قانونی به پیش برد و نمی‌دانم می‌توانم این کار را انجام دهم یا خیر. باید با وکلایم مشورت کنم.

ترامپ ادامه داد: اگر این مسئله قانونی باشد و از لحاظ قانونی بتوان توئیتر را بست حتماً این کار را خواهم کرد. خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: کاخ سفید توئیتر رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی