Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: شهرستان شدن بندر امام خمینی (ره) از استانداری خوزستان عبور کرده و در وزارت کشور نیز بررسی و به مرحله هیات دولت رسیده است.

او افزود: شهرستان شدن بندر امام خمینی (ره) از استانداری عبور کرده و در وزارت کشور نیز بررسی و به مرحله هیات دولت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند بیان داشت: کمتر از ۲۰ روز پیش یک کارشناس از وزارت کشور به شهرستان آمد و قرار است مدیرکل تقسیمات کشوری نیز در منطقه حضور یابد تا پرونده را ببندد، تقریبا کار تمام شده است.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: محدوده مشخص شده است، اما موضوعی که باقی مانده حریم شرکت‌های پتروشیمی است که در این مورد نیز چند گزینه و پیشنهاد وجود دارد که در نهایت بر روی یکی از پیشنهادات بسته خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان بندرماهشهر ادامه داد: گزینه‌های مطرح شده گزینه‌های جدیدی هستند و سه گزینه قبلی نیست، روند شهرستان شدن بندر امام خمینی (ره) کاملا در جریان است و ان شاءالله تا ۲ ماه آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور تقسیمات کشوری شرکت پتروشیمی اخبار اقتصادی شهرستان شدن بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چگنی با اشاره به مزایا و معافیت‌های گمرکی مناطق ویژه اقتصادی از جمله امکان ورود و به‌کارگیری ماشین‌آلات، قطعات یدکی، وسایل نقلیه و مواد اولیه مورد نیاز بدون پرداخت حقوق گمرکی و سود بازرگانی و همچنین تسهیلات گمرکی برای ورود کالا‌های ساخته شده در منطقه به داخل کشور به تناسب ارزش افزوده و مواد داخلی به کار رفته در آن را از جذابیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برای بازرگانان و سرمایه‌گذاران برشمرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در ۲ حوزه فعالیت‌های بندری، تولیدی، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸.۶ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است.   وی افزود: امکان ترانزیت و صدور مجدد کالا بدون محدودیت، تفکیک و واگذاری کالا‌های وارده بر اساس قبض انبار تفکیکی و صدور گواهی تولید برای کالا‌های تولیدی شرکت‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی از دیگر مزیت‌های این منطقه ویژه اقتصادی بندری است.   چگنی ادامه داد: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امام خمینی و همچنین استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران و بازرگانان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری این بندر، در سال‌های آینده شاهد نمود بیشتر استفاده از مزایای مناطق ویژه اقتصادی در رونق اقتصادی و تجاری این بندر راهبردی کشور خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی
  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • موج بازداشت در شهرداری بندرامام + جزئیات
  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده
  • برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال