Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - بحران شیوع کرونا همچنان ادامه دارد ولی لیگ های اروپایی کم کم برای شروع دوباره آماده می شوند. بوندس لیگا شروع شده و شروع لیگ برتر انگلیس از 28 خرداد و شروع سری آ از 31 خرداد.

به گزارش مارکا، خاویر تباس رئیس لالیگا زمان شروع دوباره لیگ و تاریخ پایان بازی ها را اعلام کرد. مقرر شده لالیگا سانتاندر و لالیگا اسمارت بانک از ماه ژوئن دوباره شروع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تباس در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مارکا گفت:

اگر خدا بخواهد ما لیگ را از 11 ژوئن (22 خرداد) شروع می کنیم. امیدواریم شهرهای مادرید و بارسلونا هم وارد فاز دوم شوند چون در این شرایط است که می توانیم بازی های فوتبال را برگزار کنیم. بیش از 130 نفر در لالیگا کار می کنند. باید همه کارها را به روشی نوین انجام دهیم. مسافرت، سازماندهی و ... . ما آماده هستیم و روز پایان مسابقات مهم است. فصل آینده لیگ را در تاریخ 12 سپتامبر (22 شهریور) شروع می کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیدنی از بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا | یک میلیون نفر حضور داشتند + فیلم

دریافت 29 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جشن قهرمانی اتلتیک بیلبائو که به گابارا معروف است، روز گذشته با حضور یک میلیون نفر برگزار شد. این جشن قرن فوتبال اسپانیا نام گرفت. این جشن پس از ۴۰ سال با عنوان جشن "گابارا" برگزار شد . (گابارا به قایق‌های کوچک حمل مسافر گفته می‌شود).

این بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیاست. بیش از یک میلیون نفر اتلتیک را در جشن جامی که روز شنبه مقابل مایورکا در فینال کوپا دل ری به دست آورد، همراهی کردند. و آنها این کار را در اطراف رودخانه معروف شهر، در مسیر گچو تا تالار شهر بیلبائو انجام دادند. تمام شهر چشم به خور دوخته بودند.

جشن تا پاسی از صبح ادامه داشت و مراسم ویژه در سن مامس نیز با تاخیر شروع شد. جشن خیابانی ولی انگار قرار نبود تمام شود. موسسات پذیرایی اجازه داشتند دو ساعت بیشتر از حد معمول باز باشند، بنابراین چندین هزار نفر تا سحر، سوار کشتی بودند.

مربیان و بازیکنان اتلتیک با پیراهن‌های قرمز و سفید درست مانند پیراهن‌های قهرمانان قدیمی سال ۱۹۸۴، سفر خود را روی قایق شروع کردند. آنها از یک روز جادویی لذت بردند که برای بسیاری از هواداران از صبح زود شروع شد و در صف ایستاده بودند.

کد خبر 843895 منبع: ورزش سه برچسب‌ها اسپانیا ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • مهدی: سعی می‌کنیم فینال جام حذفی را تا پایان خرداد برگزار کنیم
  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • خاویر تباس: نفوذ فلورنتینو پرز برای فوتبال اسپانیا خطرناک است
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و کادیز از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تصاویر دیدنی از بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا | یک میلیون نفر حضور داشتند + فیلم