Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:29:07 GMT

خدیرا: دلیلی برای جدایی از یوونتوس ندارم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۸۷۵۳

خدیرا: دلیلی برای جدایی از یوونتوس ندارم

سامی خدیرا، ستاره آلمانی یوونتوس، اعلام کرد علی رغم اینکه تنها یک سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده، دلیلی برای ترک تورین ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، خدیرا در سال 2015 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و علی رغم رقابت شدید در خط میانی این تیم، در این مدت 143 بازی برای بیانکونری انجام داد.

این هافبک آلمانی 33 ساله تا تابستان 2021 با یوونتوس قرارداد دارد و همین مسئله باعث شده تا شایعاتی در مورد جدایی او از این باشگاه منتشر شود اما تاکید کرد که قصد جدایی از یووه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدیرا در یک مصاحبه اینستاگرامی گفت:" قرارداد من با یوونتوس در سال 2021 به پایان می رسد. من از بودن در ایتالیا و این تیم، احساس خیلی خوبی دارم. یوونتوس تیم بسیار قدرتمندی است و من همچنان تشنه بردن جام های بیشتری هستم.

 

 

من اکنون به بدنم اطمینان بیشتری دارم و بنابراین، دلیلی نمی بینم که تیمم را تغییر بدهم. من از بودن در یوونتوس و تورین بسیار خوشحالم."

خدیرا همچنین در پاسخ به این سوال که دوست داشت بازی در کنار چه ستاره ای را تجربه کند، گفت:" سوال سختی است اما اگر این فرصت را داشتم که یک نفر را انتخاب کنم، می گفتم آندره ا پیرلو. زیرا او آدم فوق العاده ای است و بازیکن فوق العاده ای هم بود. او خیلی با آرامش بازی می کرد. بازی برای او فقط سرگرمی بود. فکر می کنم با حضور او در کنارم، می توانستم در طول دوران حرفه ای ام، گل های بیشتری بزنم."

یوونتوس سامی خدیرا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس سامی خدیرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین

سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش در داربی تورین ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در هفته سی‌ودوم سری‌آ برابر تورینو با تساوی متوقف شد. یووه با این تساوی ۶۳ امتیازی شد. باید دید میلان امشب (یکشنبه) می‌تواند با برتری برابر ساسولو اختلافش را با یووه بیشتر کند یا خیر.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از این دیدار به مدیاست گفت: بازی خوبی بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و فکر می‌کنم بهترین موقعیت را در نیمه دوم داشتیم. حقمان کسب ۳ امتیاز بود ولی حریف نیز قابل احترام بود. تیم در مجموع مقابل تورینو خوب بازی کرد. اگر برابر حریفی مثل تورینو سه یا چهار موقعیت داشته باشید و از آنها استفاده نکنید نباید توقع برنده شدن داشته باشید. ایجاد ۱۰ یا ۱۲ موقعیت در هر بازی دشوار است و باید بهتر از اینها از موقعیت‌ها استفاده کنیم. یک کلین‌شیت دیگر کسب کردیم و به روند مثبت‌مان ادامه دادیم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: فکر می‌کنم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. ولاهوویچ، کیه‌زا و مویز کین باید بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردند.

مکس آلگری که طی هفته‌های اخیر اعلام کرده به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و رقابت دشواری با میلان، بولونیا و رم برای کسب این سهمیه دارد.

یوونتوس در دیدار بعدی باید در سری آ به مصاف کالیاری برود و در ادامه دیدار برگشتش را در نیمه نهایی کوپا ایتالیا برابر لاتزیو برگزار خواهد کرد. دیدار رفت با برتری ۲ بر صفر بیانکونری به پایان رسید و شاگردان آلگری شانس کسب قهرمانی در کوپا ایتالیا را دارند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم