Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:38:13 GMT

480 هدیه کارت، عیدی دانشجویان بوشهری به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۸۹۴۷

480 هدیه کارت، عیدی دانشجویان بوشهری به نیازمندان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از توزیع 480 کارت هدیه توسط دانشجویان به نیازمندان بوشهری در عید فطر خبر داد.

ذوالفقار عباسی فر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در خصوص مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان از ویروس کرونا و خانواده‌های نیازمند، تعداد 480 کارت هدیه 200 هزارتومانی علاوه بر بسته‌های معیشتی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: این کارت‌های هدیه از سوی 12 گروه جهادی دانشجویی به نیازمندانی تعلق گرفت که توسط پایگاه‌های بسیج در شهرستان‌ها شناسایی‌ و مشخصات آن‌ها در سامانه نیرو انسانی بسیج ثبت گردیده است.


وی با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی در استان بوشهر گفت: جوانان دانشجوی مؤمن و انقلابی از آغاز شیوع ویروس کرونا باروحیه جهادی در عرصه‌های مختلف اقدامات ارزشمندی همچون راه‌اندازی ایستگاه‌های کنترل ورود و خروج، ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی کردن و رفع آلودگی مراکز فرهنگی، بهداشتی، عمومی در سطح شهرها، جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی انجام داده‌اند.


عباسی فر گفت: احساس مسؤولیت، تعهدپذیری، نوع‌دوستی جوانان و خدمات بی‌نظیر آنان حماسه‌ای از همدلی و کمک مؤمنانه در بین آحاد مردم عزیز شکل داده که این اقدام تبدیل به نهضت عظیم خدمت‌رسانی در همه‌ی نقاط استان گردیده است.


رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: این هدیه کارت‌ها با همکاری بنیاد علوی به‌صورت متمرکز توسط بسیج سازندگی تهیه و توزیع‌شده است.

وی همچنین با اشاره به آغاز اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خاطرنشان کرد: در این مرحله 18 هزار بسته معیشتی شامل 11 هزار سبد مواد غذایی و 7 هزار کسیه برنج 10 کیلویی میان افراد شناسایی شده توسط بسیجیان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان بوشهر عید فطر سازمان بسیج عیدی کارت هدیه عباسی فر کمک مومنانه بسیج سازندگی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ عبدالرسول رنجبر افزود: با شروع پرواز‌های حج عمره، ۸۵ زائر از نقاط مختلف استان بوشهر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: این زائران ۱۲ اردیبهشت از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان