Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، در حالی که شیوع کرونا در بسیاری از استان‌های کشور، روند کندی به خود گرفته، اما در آذربایجان شرقی و برخی استان‌های دیگر شتاب گرفته است تا جایی که آن‌ها را به وضعیت هشدار رسانده است.

جهان پور سخنگوی وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی گفت:در حالی که استان خوزستان همچنان در وضع قرمز قرار دارد، استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان و مازندران هم در وضع هشدار قرار گرفتند و کرونا بار دیگر در این استان‌ها قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و کم توجهی مردم به رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را علت شیوع دوباره کرونا در این مناطق دانست.

جهان پور گفت: با این حال کرونا در برخی مناطق کشور فروکش کرده به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مبتلایان کاهش یافته، ۱۵ استان فاقد فوتی و ۵ استان هم فقط یک مورد فوتی ناشی از بیماری کووید ۱۹ داشته است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزرات بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند

تین نیوز

 فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان آذربایجان شرقی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در این استان را افتتاح خواهد کرد.

طی این سفر ۸۴۰۴ واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح و عملیات اجرائی ۱۰۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیز آغاز خواهد شد.

 افتتاح پارک ۳/۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی، بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی است.

شایان ذکر است در این سفر پروژه های مرتبط در برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی با حضور معاونان وزیر به بهره برداری رسیده و یا آغاز عملیات اجرایی آن ها اعلام خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا