Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بازرگانی خارجی جنسیت: خانم کارشناس بازرگانی و ترخیص کالا مسلط به بازرگانی خارجی از استعلام قیمت تا ثبت سفارش توانایی انجام مکالمات انگلیسی تسلط کامل به امور واردات ، ثبت سفارش و ترخیص کالا آشنا به قوانین گمرکی (اینکوترمز،گشایش اعتبارات اسنادی ،مقررات صادرات و واردات ) دارای روابط عمومی قوی و علاقه مند بکار تیمی واجدین شرایط جهت ارسال رزومه از طریق شماره واتساپ درج شده در آگهی اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفن: 09122848754(واتساپ)

 مهلت: ۱۳۹۹/۰۳/۱۷

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزیر تجارت خارجی کره شمالی برای دیدار با مقامات روسیه وارد مسکو پایتخت این کشور شد.

«الکساندر کوزلوف» رییس کمیسیون بین دولتی همکاری روسیه و کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کرد که هیاتی از کره شمالی به ریاست «یون جونگ هو» وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شده است.

این مقام روسیه در پیامی یادآور شد که وی و یون جونگ هو، رئیس مشترک کمیسیون بین دولتی روسیه و کره شمالی هستند.

سال گذشته میلادی، یک هیات روسی به ریاست «الکساندر کوزلوف به کره شمالی سفر کرد تا در نشست اعضای کمیته بین دولتی همکاری در تجارت، اقتصاد، علم و فناوری مسکو و پیونگ یانگ شرکت کند.

کد خبر 6063760

دیگر خبرها

  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شد
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • منظور: ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند
  • واردکنندگان خودرو تا ۹ فروردین برآورد ارزی را اعلام کنند
  • جزئیات واردات ۲۰ قلم کالای اساسی/ترخیص ۳.۸ میلیارد دلار ذرت
  • مصر از افزایش تجارت با صهیونیست‌ها خبر داد