Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@04:44:12 GMT

پیش‌قدم بودن ناجا در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۱۲۴

پیش‌قدم بودن ناجا در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در استان از پیش‌قدم بودن ناجا در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: پشتیبانی از ولایت‌فقیه همواره در رأس امور فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی در جلسه شور فرماندهان انتظامی استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: نیروی انتظامی با به وجود آوردن امنیت در سطح جامعه همواره نیروی ولایی، مردمی و موجب فخر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: سلامت و امنیت، نعمت‌های پنهان هستند که در آیات و احادیث به آن اشاره شده و کارکنان نیروی انتظامی با به وجود آوردن امنیت همواره سختی‌های فراوانی را متحمل می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به وجود اقتدار و اعتماد در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اقتدار همراه با رأفت موجب محبوبیت در بین مردم می‌شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به جان‌فشانی و فداکاری کارکنان ناجا در تمامی عرصه‌ها خصوصاً  برخورد با اراذل‌واوباش، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و ... خاطرنشان کرد: اقدامات فرماندهی و کارکنان انتظامی در استان ستودنی است.

وی با اشاره به مقدم بودن پیشگیری بر درمان در تمامی امورات بیان کرد: نیروی انتظامی همواره در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی پیش‌قدم بوده است.

شاهرخی با اشاره به گستردگی کار نیروی انتظامی و همچنین روحیه ولایی و جهادی کارکنان این نیرو خاطرنشان کرد: پشتیبانی از ولایت‌فقیه همواره در رأس امور فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم بوده است.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از اقدامات سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان، گفت: با اقدامات به‌موقع عوامل انتظامی امنیت مطلوبی در استان حاکم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آسیب اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی داده‌های رسمی، نشان از افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور می‌دهد. سال گذشته، ۵۹۱ هزار و ۸۰۷ مورد نزاع جسمانی ثبت رسمی شد. این تعداد نزاع نسبت به سال ۱۳۹۶ حدود ۷ درصد افزایش داشت. سال گذشته، ۷۱ هزار و ۴۳۱ مورد همسرآزاری ثبت شد. زنان با سهم ۹۷ درصدی بیشتر مورد همسرآزاری قرار گرفتند.

همچنین سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۷ مورد کودک‌آزاری ثبت شد. نکته مهم این است که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند کودک‌آزاری به دلایل فرهنگی و... ثبت رسمی نمی‌شود. پیش‌تر سعید معیدفر، رئیس انجمن جامعه‌شناسی هم از افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت. معیدفر گفت: «نتیجه ین می‌شود که اعتماد اجتماعی زوال پیدا می‌کند و جامعه به پایین‌ترین سطح نیاز خود سقوط می‌کند.»

رئیس انجمن جامعه‌شناسی گفت: «در چنین شرایطی فرد فقط می‌خواهد حداقل نیاز‌های خود مانند غذا را رفع کند.»

منبع: تجارت نیوز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند