Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را شخصا به صورت مستمر پیگیری کند تا نهایتا تا انتهای خرداد ماه این مشکل به طور قطعی حل شود. تاریخ انتشار: 16:23 - 09 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۶۶۱ خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر نیرو، با اشاره به دستورات قبلی که از لحظه بروز مشکل آب برای مردم منطقه غیزانیه اهواز به او و استاندار خوزستان داده شده بود، از ایشان خواست  بار دیگر حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را پیگیری کند و  تا انتهای خرداد ماه این مشکل را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی تاکید کرد: برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که در آینده شاهد بروز چنین مشکلاتی در زمینه تامین آب آشامیدنی در هیچ نقطه‌ای از کشور بویژه خوزستان نباشیم.

روحانی با اشاره به گزارش وزیر درخصوص برنامه ریزی برای افتتاح ۲۵۰ طرح در این حوزه به ارزش ۵۰ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور با قدردانی از تلاش‌های انجام شده از سوی وزارت نیرو درمورد طرح‌های آب و برق کشور، بر برنامه ریزی برای سرعت عمل بیشتر در به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد.   بیشتربخوانید:  رییس جمهور از تلاش کادر درمانی کشور در مقابله و مهار تدریجی کرونا قدردانی کرد   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی وزیر نیرو رییس جمهور مشکل آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت

رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولان ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، وزارت کشور و وزارت صمت گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسئولان ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولان، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

کد خبر 740016

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس جمهور ترکمنستان درباره فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی | جزئیات دیدارهای امیرعبداللهیان با ۳مقام عالیرتبه کشور همسایه
  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است