Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام مقامات ونزوئلا، چهارمین نفتکش ایرانی حامل سوخت برای این کشور در سواحل ونزوئلا پهلو گرفته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، مقامات نیروی دریایی ونزوئلا اعلام کردند نفتکش ایرانی دیگر که دارای بنزین و مشتقات نفتی مورد نیاز است، روز پنجشنبه (به وقت محلی) وارد پالایشگاه نفت این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کشتی به نام «فاکسون» امروز در پالایشگاه پورتو لاکروز در شرق ونزوئلا لنگر گرفت. این چهارمین نفتکش ایرانی است که این هفته وارد ونزوئلا می‌شود.

فاکسون دیروز با همراهی نیروی دریایی ونزوئلا وارد منطقه ویژه اقتصادی این کشور شد. پیش از این روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شدند آمریکا به منظور جلوگیری از اتحاد اقتصادی ایران و ونزوئلا، دو نفتکش حامل سوخت ایران را تهدید به تحریم کرده است.

ایران در چارچوب حمایت اقتصادی از متحد خود، ونزوئلا، پنج فروند نفتکش را که حامل سوخت هستند از طریق تنگه جبل الطارق و آب‌های آزاد به ونزوئلا اعزام کرده است. هر پنج نفتکش ایرانی محموله سوخت خود را به پالایشگاه ال پالیتو، که یکی از بزرگترین مجتمع‌های فرآوری نفت در این کشور است، تحویل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نفت ایران نفتکش ایرانی ونزوئلا جنگ نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه در سفری رسمی وارد بغداد پایتخت عراق شد.

این نخستین سفر رئیس جمهوری ترکیه به عراق از ۱۳ سال پیش تاکنون، محسوب می شود. اردوغان در این سفر قرار است علاوه بر دیدار با مقامات عراقی در بغداد به اربیل سفر کند و در آنجا با برخی مقامات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار و گفت و گو داشته باشد.

پیش از این، «هاکان فیدان» وزیرخارجه ترکیه در ارتباط با این سفر گفته بود که اردوغان قرار است با «عبداللطیف رشید» همتای عراقی خود، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیدار کند.

همچنین قرار است در این دیدار ۲۰ تفاهم نامه همکاری میان ترکیه و عراق به امضا برسد. گفته می شود توافق درباره ازسرگیری انتقال نفت از خط لوله بندر جیهان-کرکوک یکی از برنامه های سفر اردوغان است.

کد خبر 6085426 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد+ عکس
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد
  • رئیسی وارد اسلام‌آباد شد+ فیلم
  • رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • صف طویل تعمیر خودروهای مردم/ بی‌کیفیت‌ترین قطعات چینی به ایران می‌آیند؟