Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی دستورکار و برنامه‌های جلسات علنی پارلمان در هفته آینده را تشریح کرد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گف‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این هیئت برای برگزاری جلسات علنی در هفته آینده، گفت: در جلسه هیئت‌‌رئیسه مجلس مقرر شد که جلسات علنی پارلمان در هفته آینده فقط در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه(11 و 13 خرداد) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه روز چهارشنبه هفته آینده مصادف با سالروز ارتحال امام(ره) است، بنابراین جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌‌شنبه برگزار می‌شود و برای هفته آینده نیز در جلسه هیئت‌رئیسه که فردا(شنبه، دهم خرداد) تشکیل می‌شود، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

گام دوم انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی مجلس یازدهم محقق می‌شودمحمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس یازدهم شدمنتخب مجلس یازدهم: در دوره یازدهم باید مجلس را به مجلس نظارت تبدیل کنیم

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: قرار است در جلسه روز یکشنبه آینده مجلس، گزارش شعب از بررسی و یا تأیید احتمالی اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم مورد بررسی قرار گیرد، در صورت تأیید اعتبارنامه منتخبان، گزارش آن به تفکیک هر نماینده در صحن پارلمان قرائت خواهد شد.

فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌‌های هیئت‌رئیسه مجلس، بررسی اولویت‌دار طرح‌ها و لوایحی است که از دوره دهم مجلس در دستورکار بوده و نیمه کاره مانده است.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سخنگوی هیئت رئیسه مجلس هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس محمدحسین فرهنگی مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس محمدحسین فرهنگی مجلس سخنگوی هیئت رئیسه مجلس هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس محمدحسین فرهنگی مجلس سخنگوی هیئت رئیسه مجلس مجلس یازدهم هفته آینده جلسات علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • پنج اخطار برای یک مجلس