Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@04:13:54 GMT

نوجوان ۱۷ ساله در خور بندرریگ غرق شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۳۰۵

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین احمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: نوجوان ۱۷ ساله که با همراهی دوستش در ساعت ۱۷ روز پنجشنبه به ساحل بندر ریگ برای شنا کردن رفته بود در دریا غرق شد.

وی ادامه داد: برای پیدا کردن او تیم امداد و نجات حلال احمر، گشت دریایی، پلیس، غواصان محلی و همچنین قایق و صیادان محلی در حوزه خور بندر ریگ در تلاش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان کرد: تلاش‌ها همچنان برای پیدا کردن غریق ادامه دارد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد

تین نیوز

یک کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در استان خراسان رضوی، کیف گمشده حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی را به فرودگاه برای پیدا کردن صاحبش تحویل داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، روز گذشته یکی از کارگران سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به نام «حسین دشتوان» در حالی که مشغول شیف کاری خود با همکاران بود، با یک کیف حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی مواجه شد.

بنا بر این گزارش، این کارگر بلافاصله کیف را از روی زمین برداشته و با هماهنگی مدیران سالن و دوربین های مدار بسته را برای پیدا کردن صاحب اصلی اش کنترل کرد.

بر اساس این گزارش، ارزش واقعی محتویات این کیف حدودا ۷۲ میلیون تومان بر آورد می شود ودر حال حاضرمسئولان فرودگاه بدنبال شناسایی صاحب کیف گمشده هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد