Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه تقابل اخیر رئیس‌جمهور آمریکا با توئیتر، او اعلام کرد که این شرکت پیام رسان با حزب جمهوری‌خواه خصومت دارد و دروغ‌گویی‌های چین و «حزب افراطی دموکرات» را تحمل می‌کند.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور آمریکا بعد از آنکه شرکت پیام رسان توئیتر بر روی توئیت رئیس جمهور آمریکا برچسب ترویج خشونت قرار داد، در یک توئیت جدید این شرکت را به ضدیت با حزب جمهوریخواه و انفعال در برابر دروغگویی‌های چین و حزب دموکرات متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک پیام توئیتری تازه بعد از قرار گرفتن برچسب «ترویج خشونت» روی یکی از توئیت‌هایش، به مواضع این شرکت پیام رسان تاخته است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ شبکه‌های اجتماعی را تهدید به تعطیلی کرد

او نوشت: «توئیتر هیچ کاری درباره این همه دروغ‌گویی‌ها و پروپاگاندای چین و حزب افراطی دست چپی دموکرات انجام نمی‌دهد. آنها جمهوری‌خواهان، محافظه‌کاران و رئیس‌جمهور ایالات متحده را هدف قرار داده‌اند».

رئیس‌جمهور آمریکا سپس افزود: «کنگره باید بخش ۲۳۰ قانون نزاکت ارتباطات را لغو کند».

بخش ۲۳۰ قانون نزاکت ارتباطات مصوب سال ۱۹۹۶ در آمریکا است که طبق آن برای تامین کنندگان خدمات اینترنتی و کاربران آن در قبال اطلاعاتی که طرفهای ثالث منتشر می‌کنند، مصونیت از مسئولیت در نظر گرفته است.

توئیت تازه رئیس‌جمهور آمریکا در حالی منتشر شده که شرکت توئیتر روز جمعه بر روی پیام توئیتری دونالد ترامپ درخصوص تهدید معترضان شهر مینیاپولیس، برچسب «ترویج خشونت» قرار داد.

شرکت توئیتر با مسدود کردن قابلیت بازنشر بدون ثبت نظر و نمایش خودکار این پیام توئیتری ترامپ، نوشت: «این توئیت قوانین توئیتر درخصوص تمجید از خشونت را نقض کرده است. با این حال، توئیتر این‌طور تشخیص داد که این توئیت به‌خاطر منافع جامعه قابل دسترس باقی بماند».

ترامپ روز جمعه در واکنش به هجوم معترضان به مرکز پلیس مینیاپولیس و آتش زدن آن، در صفحه توئیتر نوشته بود: «نمی‌توانم بایستم و تماشا کنم که چنین اتفاقی برای شهر بزرگ مینیاپولیس می‌افتد. [مشکل] فقدان رهبری است. با تیم والز، فرماندار [مینه‌سوتا] صحبت کرده و به او گفتم ارتش در تمام مسیر با اوست. هر مشکلی باشد ما کنترل را به دست می‌گیریم، اما زمانی که غارتگری شروع شود، شلیک هم شروع می‌شود».

منازعه میان ترامپ و شرکت توئیتر با واکنش این شرکت به توئیت روز سه‌شنبه رئیس جمهور آمریکا درخصوص نحوه برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایالت کالیفرنیا و حتمی دانستن تقلب در آن آغاز شد.

ترامپ در واکنش به این اقدام توئیتر روز گذشته دستور اجرایی در لغو حمایت قانونی در پیگرد رسانه‌های اجتماعی را امضا کرد و همچنین به وزیر دادگستری این کشور دستور داد تا قانون بازخواست رسانه‌های اجتماعی را فعال کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مجلس یازدهم دادگستری رئیس جمهور آمریکا حزب جمهوریخواه چین حزب دموکرات ترامپ رئیس جمهور آمریکا توئیتر ایالت کالیفرنیا انفعال آمریکا رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع شورش در آمریکا درصورت بازداشت ترامپ
  • (ویدئو) وزیر رژیم صهیونیست: ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت!
  • نظر وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه