Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم استقلال آماده است تا رقیب اصلی خود را کنار بگذارد و بتواند جای خود در ترکیب ثابت آبی ها را تثبیت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارسلان مطهری برای پوشیدن پیراهن استقلال سال ها انتظار کشید تا در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم این مساله برای او مهیا شد و رویای او برای پوشیدن پیراهن تیم محبوبش به حقیقت تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع ارسلان مطهری در استقلال برای او فوق العاده پیش رفته است و این بازیکن با گل هایی که برای این تیم زده حالا در کورس رقابت برای آقای گلی قرار گرفته است.

یکی از دلایلی که باعث شد مطهری خوب گل بزند مصدومیت دیاباته بود چراکه او مدت طولانی از ترکیب استقلال دور شد و مهاجم گرمساری آبی ها توانست به بهترین شکل ممکن توانایی های خود را در این مدت نشان بدهد.

حالا با بازگشت دیاباته به نظر می رسد دوباره رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب استقلال داغ می شود و طبیعی است که این مبارزه می تواند از مطهری بازیکن بهتری بسازد و او را با کیفیت تر از قبل کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ارسلان مطهری استقلال ارسلان مطهری استقلال شیخ دیاباته محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال

مدافع برزیلی و محبوب استقلال که در بازگشت دوباره به این تیم فیکس شده بود، در شروع دوباره لیگ تبدیل به مهره ای نیمکت نشین شده است.

سیلوا که با تایید نکونام به استقلال پیوست و تا به امروز هیچ گونه مطالبه مالی ندارد، روز دوشنبه در تمرین استقلال حضور نداشت تا بعد از دو بازی نیمکت نشینی، غیبت ناگهانی او تبدیل به علامت سوال جدی برای هواداران شود.باید منتظر روزهای آتی و بازی با شمس آذر ماند تا شاید جواد نکونام در نشست خبری درباره غیبت این بازیکن توضیحات بیشتری ارائه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس
  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • شمس‌آذر برای تقابل با استقلال وزنه زد! (عکس)
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • با عشق، تقدیم به خنده‌های تو! | خانه‌ای که جلال‌ آل‌احمد در غیاب همسرش ساخت
  • تعطیلی تمرین استقلال به دستور جواد نکونام