Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌های هواپیمایی از هفته آینده به بانک های عامل جهت دریافت بسته حمایتی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده با بیان این که هفته آینده بانک‌های عامل جهت دریافت بسته حمایتی شرکت‌های هواپیمایی مشخص خواهند شد، اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا شرکت‌های هواپیمایی با ضرر و زیان بسیاری مواجه شدند به همین منظور وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری با انجام پیگیری‌های لازم و موافقت دولت، بسته حمایتی برای بخش حمل و نقل هوایی در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مقدمات اجرای این امر فراهم شده است و به زودی شرکت‌های هواپیمایی این بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.

* پروازهای برنامه‌ای به مقاصد پاریس، لندن و آمستردام برقرار است

جعفرزاده درباره برقراری مجدد پروازهای خارجی نیز توضیحاتی ارایه کرد و گفت: پروازهای برنامه‌ای به مقاصد پاریس، لندن و آمستردام برقرار است و بازگشت سایر پروازهای خارجی به حالت قبل از کرونا منوط به میزان رفع محدودیت‌ها و سیاست کشورها در خصوص بازکردن مرزهایشان به روی دیگر کشورها است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: آن چه در حال حاضر انجام می شود به جز پروازهایی که به آن اشاره شد، پروازهای پشتیبانی، باری و موردی برای بازگرداندن هموطنانمان از سایر کشورها است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جعفرزاده فارس کرونا حمایتی شرکت های هواپیمایی بسته حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد

امتداد- با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، با تایید مصوبه هیئت مدیره شرکت، در حکمی علی نبوی را بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب کرد.

شایان ذکر است علی نبوی از آذر ماه سال گذشته بعنوان عضو موظف هیئت مدیره وبانک در این شرکت مشغول کار بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، دستیار ویژه وزیر صمت و رئیس ستاد راهبری شرکت‌های غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، نماینده وزیر صمت در امور مجامع شرکت‌های دولتی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی صندوق توسعه ملی، تصدی سمت مدیرعاملی و مدیر کارخانه و سایر سطوح مدیریتی در بنگاه‌های متعدد صنعتی و تولیدی بخشی از سوابق مدیرعامل جدید «وبانک» در حوزه بنگاهداری و اقتصاد پولی و بانکی کشور است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی دانش آموخته مهندسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد