Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@15:32:54 GMT

خبر فوق العاده برای استقلالی ها از یک ستاره

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۶۶۶

خبر فوق العاده برای استقلالی ها از یک ستاره

هافبک استقلال بعد از مدت ها دوری از میادین از روز گذشته در تمرین تیمش پابه توپ شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش شجاعیان فصل را در شرایط ایده آل آغاز کرد اما او در بازی با سایپا در اواسط نیم فصل اول رباط صلیبی پاره کرد و مدت ها شرایط حضور در تمرینات را نداشت.
شجاعیان با شروع تمرینات استقلال تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است و تلاش زیادی می کند تا در هفته های پایانی بتواند برای استقلال به میدان برود و فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک استقلال در روزهای گذشته دقایقی کار با توپ انجام داده است تا مشخص شود رفته رفته به شرایط ایده آل نزدیک می شود و می تواند به تمرین گروهی اضافه شود.

در صورتی که داریوش شجاعیان به شرایط بازی برسد نام او برای بازی های هفته های پایانی به لیست استقلال اضافه می شود تا این بازیکن بتواند فصل تلخ خود را به شکلی امیدوار کننده به پایان ببرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال داریوش شجاعیان استقلال تمرینات استقلال داریوش شجاعیان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 6087955

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس