Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینستاگرام وان فوتبال به بررسی لیست گلزن ترین باشگاه های انگلیسی پرداخته است که در این بین باشگاه منچستریونایتد با ۲۰۳۳ گل بالاتر از تمام رقبایش قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در لیستی که با عنوان گلزن ترین باشگاه های تاریخ لیگ برتر انگلیس منتشر شده باشگاه منچستریونایتد با به ثمر رساندن ۲۰۳۳ گل در صدر قرار دارد، آرسنال و لیورپول هم در رده های دوم و سوم هستند:

نگاهی به لیست گلزن ترین باشگاه های لیگ برتر انگلیس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد آرسنال آرسنال چلسی لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو گلزن ترین باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران تمرین دیروز (سه‌شنبه) را هم در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.

شش ملی‌پوش و اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان غایبان تمرین سرخپوشان بودند.

امروز هم همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به تماشا نشستند.

حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی این تمرین را تماشا کرد.

دیگر خبرها

  • صدرنشینی زشت مهدی طارمی!
  • جام ملت‌ها و ضرر 67 هزار دلاری برای ایران؛ صدرنشینی طارمی در جدول جریمه‌ها!
  • ضرر ۶۷هزار دلاری جام ملت‌ها به ایران با صدرنشینی طارمی!+جدول
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!