Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@09:15:30 GMT

سردار مؤمنی به دکتر قالیباف تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۸۶۴

سردار مؤمنی به دکتر قالیباف تبریک گفت

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی انتخاب دکترمحمدباقر قالیباف را به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، در پیام سردار دکتر اسکندر مومنی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی را که شخصیتی متعهد، انقلابی ، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از مدیران تلاشگر در عرصه‌های مختلف و حساس کشور بوده‌اید، را به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است، دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و در سال جهش تولید که از سوی ایشان، مورد تاکید قرار گرفته است، گام‌های بلندی را برای ارتقای عزت و عظمت ملت شایسته ایران و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی رقم زند.

از خداوند متعال موفقیت و توفیقات روزافزون جنابعالی و هیئت محترم رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را مسئلت دارم.

 اسکندر مومنی

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر

لینک کوتاه: asriran.com/00347Q

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موادمخدر سردار مومنی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر صنعتی متامفتامین (شیشه) از حوزه شهرستان به کشورعراق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشته مظنون، در بازرسی بعمل آمده از چمدان همراه ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: در این زمینه یک متهم که در صدد انتقال مواد مذکور ازمرزبین المللی شلمچه به کشورعراق را داشت دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دومین دیدار قالیباف با رهبران مقاومت فلسطین در امروز
  • «زیاد نخاله» با قالیباف دیدار کرد
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر