Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@20:36:23 GMT

توئیتر حسام الدین آشنا مشاور روحانی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۸۷۳

توئیتر حسام الدین آشنا مشاور روحانی مسدود شد

صفحه حسام‌الدین آشنا در شبکه اجتماعی توئیتر به حالت تعلیق درآمد.

شبکه اجتماعی توئیتر صفحه حسام‌الدین آشنا، مشاور ریاست‌جمهوری کشورمان را در این شبکه به حالت تعلیق در آورد.

اقدام این شبکه اجتماعی آمریکایی به بستن صفحه آشنا پس از آن صورت گرفت که مشاور روحانی خطاب به مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا توئیتی منتشر کرد و خواهان پایان بخشیدن به ساختارهای نژادپرستانه و طبقاتی در ایالات متحده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد مرندی، استاد دانشگاه در واکنش به این اقدام در توئیتی نوشت: جهان هم اقدامات ترامپ و هم اقدامات توئیتر را رصد می‌کند؛ هر دو ناخواسته حقایق تاریکی را درباره آمریکا عیان می‌سازند./ایرنا

---

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال

 به گزارش تابناک، سیتنا نوشت: بر اساس قانون جدید، شرکت‌های صاحب شبکه‌های اجتماعی ملزم به بستن حساب‌هایی هستند که تصور می‌شود صاحب آن‌ها زیر ۱۴ سال دارد. قرار است این قانون از ابتدای سال آینده میلادی، اول ژانویه ۲۰۲۵، به مرحله اجرا گذاشته شود.

دسنتیس، فرماندار جمهوری‌خواه فلوریدا، در مراسم امضای این قانون، گفت: «دفن شدن در آن وسایل در تمام طول روز، بهترین راه و روش برای بزرگ شدن نیست. این بهترین راه برای داشتن تحصیلات خوب نیست.»

پیشتر در روز هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، قضات دیوان عالی ایالات متحده، نسبت به قوانین مورد حمایت جمهوری‌خواهان در فلوریدا و تگزاس برای محدود کردن قدرت شرکت‌های مالک شبکه‌های اجتماعی ابراز نگرانی کردند، اما در عین حال نشان دادند که ممکن است آماده نباشند این قوانین را به طور کامل ملغی کنند.

این قانون از پلتفرم خاصی نام نبرده، اما سایت‌های در شبکه‌های اجتماعی را هدف قرار می‌دهد که به ویژگی‌هایی مانند هشدار‌های اعلان و پخش خودکار ویدیو‌هایی که تماشای اجباری را تشویق می‌کنند متکی هستند.

حامیان این قانون به مطالعات تازه‌ای اشاره می‌کنند که می‌گویند استفاده از شبکه‌های اجتماعی خطر افسردگی و دیگر چالش‌های سلامت روان را در جوانان افزایش می‌دهد و آنان را در برابر قلدری‌های آنلاین آسیب‌پذیر می‌کند.

در ایالت‌های دیگر نیز قوانین مشابهی پیشنهاد شده است، اما آن‌ها به اندازه قانونی که در فلوریدا تصویب شده است، محدودیت در نظر نگرفته‌اند.

یک قاضی فدرال در آرکانزاس در اواخر ماه اوت اجازه اجرای قانونی را نداد که باز کردن حساب کاربری را مشروط به تایید سن و یا رضایت والدین برای خردسالان می‌کرد.

نت چویس، NetChoice، یک انجمن تجاری صنعت فناوری که اعضای آن شامل شرکت متا، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام، تیک‌تاک و اسنپ هستند، در ژوئن گذشته برای متوقف ساختن قانون آرکانزاس به دادگاه شکایت کردند. این انجمن، چالش‌های قانونی مشابهی را برای محدودیت‌های پیشنهادشده برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی در کالیفرنیا و اوهایو ایجاد کرد.

برخی از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی قبلا اقداماتی را برای محدود کردن محتوای نمایش داده‌شده به کاربران جوان انجام داده‌اند. در اکثر این پلتفرم‌ها، کودکان زیر ۱۳ سال توسط قوانین جمع‌آوری داده‌ها محافظت می‌شوند، اما این قوانین معمولاً برای افراد بالای ۱۳ سال اعمال نمی‌شود.

در ژانویه، متا از اقداماتی جدیدی برای فیلتر کردن محتوای نامناسب برای نوجوانان در هر سنی را اعلام کرد.

این محدودیت‌ها پس از آن اعمال شد که بیش از ۴۰ ایالت از شرکت متا شکایت کردند و گفتند این شرکت فناوری، مردم را در مورد خطراتی که پلتفرم‌هایش برای جوانان دارد گمراه کرده است.

متا می‌گوید محصولات خود را طوری طراحی نکرده است که برای نوجوانان اعتیادآور باشد.

دیگر خبرها

  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • حسام الدین آشنا خطاب به زاکانی: مسجد ساختن یا مسجدی ساختن؛ کدام سخت تر است؟
  • «شاهزاده سرین» کیست و در ایران چه می‌کند؟
  • شریان های رشت، مسدود است/رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد
  • شاهزاده سرین کیست و در ایران چه می‌کند؟
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • (ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • حسام‌الدین سراج چگونه به موسیقی علاقه‌مند شد؟ از زبان خودش بشنوید(فیلم)
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • جاده چالوس رفت و برگشت مسدود شد