Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کل وزارت بهداشت گفت: در حالی که روند موارد ابتلا به کرونا در سایر نقاط کشور رو به کاهش است، در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان شاهد افزایش آمار روزانه ابتلا هستیم. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم اززاهدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ایرج حریرچی در سفر به چابهار اظهار داشت: در حالی که روند موارد ابتلا به کرونا در سایر نقاط کشور رو به کاهش است، در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان شاهد افزایش آمار روزانه ابتلا هستیم و به نظر می‌رسد این مناطق بعد از رسیدن سایر نقاط کشور به اوج همه‌گیری در حال ورود به این مرحله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش نگران‌‌کننده میزان ابتلا به کرونا در کردستان/ مردم از «بیرون رفتن» خودداری کنندروحانی: کرونا هنوز تمام نشده است/آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده همراه با کرونا برنامه‌ریزی‌ کندافزایش نگران‌‌کننده میزان ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان

معاون‌کل وزارت بهداشت افزود: علاوه بر کاهش کلی موارد ابتلا در کشور، درصد موارد بستری و مرگ نیز 70 تا 80 درصد کاهش داشته و در سیستان و بلوچستان نیز قسمت اعظم موارد ابتلا را موارد سرپائی تشکیل می‌دهد. روند افزایش موارد در این استان از نیمه دوم اردیبهشتماه به بعد شروع شد ولی در چند هفته اخیر میزان ابتلا به شکل نگران کننده افزایش یافته است.

وی گفت: محدودیت‌هایی که در روزهای نخست به خوبی در استان اجرا می‌شد به طور کلی کاهش یافته و به نظر می‌رسد که از اردیبهشت‌ماه به بعد تاب‌آوری عمومی برای تحمل محدودیت‌های اقتصادی و اجتماعی توسط مردم استان کمتر شده و به نوعی شاهد عادی‌سازی بودیم. با وجود روند فزاینده ابتلا در سیستان و بلوچستان، هنوز هم نسبت ابتلاء به جمعیت در این استان از متوسط کشوری پایین‌تر است.

انتهای پیام/392/ ت

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان ابتلا به کرونا موارد ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر بندر عباس گفت: صادرات نفت ایران روند صعودی دارد و همزمان شاهد افزایش قیمت نفت نیز هستیم، این موضوع موجب خواهد شد تا قیمت طلا و ارز در داخل کشور بیش از این افزایش نیابد. - اخبار اقتصادی -

محمد اقتصادی؛ رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر بندر عباس در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در چند هفته گذشته شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در داخل کشور هستم، مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت طلای داخلی را افزایش قیمت اونس جهانی دانست و گفت: عامل دیگر افزایش قیمت طلا در کشور تنش‌های سیاستی و جنگ بین کشورها در منطقه و به تبع آن نرخ ارز است که موجب شده  تا بازارهای جهانی نیز تحت تاثیر قرار گیرد.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر بندرعباس بیان داشت: به طور معمول وقتی که تنش‌های سیاسی و جنگ بین کشورها افزایش می‌یابد، اولین بازاری که تحت تاثیر قرار می‌گیرد اونس جهانی است.

اقتصادی تصریح کرد: حال که بخشی از تنش‌های بین المللی به کشور ما مربوط می‌شود، بازارهای داخلی را با واکنش‌های متفاوتی رو به رو کرده است. به همین دلیل شاهد افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت طلا در داخل کشور هستیم، اما باید تاکید کنم که عوامل بنیادین اقتصاد ایران تغییری نداشته است و از طرف دیگر صادرات نفت ایران روند صعودی دارد و همزمان شاهد افزایش قیمت نفت نیز هستیم، این موضوع موجب خواهد شد تا قیمت طلا و ارز در داخل کشور بیش از این افزایش نیابد.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر بندرعباس اظهار کرد: در معاملات روز یکشنبه 26 فروردین، یعنی بعداز حمله ایران به رژیم صهیونیستی، شاهد بودیم که نرخ دلار آزاد تا کانال 70 هزار تومان صعود کرد و در ادامه و تاکنون نرخ دلار تا کانال 65 هزار تومان عقب نشینی کرد، این موضوع نشان می‌دهد که بنیادهای اقتصاد ایران درحال حاضر مستحکم است.

اقتصادی در پایان تاکید کرد: تنش‌های بین‌المللی و مسائل سیاسی منطقه شرایطی را برای دلالان فراهم کرده تا این افراد با تحت تاثیر قراردادن مردم، به نوسان بازارها و سودجویی خود بپردازند، در نتیجه مقداری از افزایش قیمت ارز و طلا را می‌توان ناشی از فعالیت این افراد هم دانست که با کمتر شدن التهابات سیاسی، می‌توان به ثبات و آرامش بازار امیدوار بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست