Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:36:18 GMT

فروش قدیمی ترین تیم فرمول یک

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۹۴۱

فروش قدیمی ترین تیم فرمول یک

تیم انگلیسی فرمول یک با قطع حمایت‌های مالی شرکت آمریکایی به فروش گذاشته خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سرویس رسانه‌ای فرمول یک خبر داد تیم ویلیامز انگلیس قرارداد همکاری با حامی مالی‌اش را فسخ کرد و شاید در این شرایط به فروش برسد.

درآمدهای تیم ویلیامز در سال 2019 تا 95.4 میلیون پوند کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درآمد در سال 2018 بیشتر از 130 میلیون پوند بود و همه چیز نشان‌دهنده کاهش قدرت مالی این تیم مطرح انگلیسی است. هیئت مدیره تیم ویلیامز آماده است تا بخشی یا بیشتر سهام این تیم در فرمول یک را با توجه به تعیین استراتژی جدید بفروشد.

رئیس تیم ویلیامز نیز در این مورد گفته است: با وجود مواجه شدن با مشکلاتی زیاد، همچنان بودجه کافی برای رقابت‌های فرمول یک 2020 را در اختیار داریم. البته هیئت مدیره ویلیامز معتقد است تعیین استراتژی جدید و فروش این تیم یک تصمیم منطقی است. ما باید با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از کارها بهترین شرایط را برای موفقیت تیمی فراهم کنیم.

تیم ویلیامز در سال 1977 میلادی توسط فرانک ویلیامز و پاتریک هیدا تأسیس شد. از آن زمان تا به امروز این تیم همواره در رقابت‌های فرمول یک شرکت کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمول یک تیم ویلیامز فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

تیم فرمول یک فراری در راستای تامین هزینه خرید راننده جدیدش قرارداد گران‌قیمتی با اسپانسر آمریکایی امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراری ایتالیا با تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار آمریکایی هیولت پاکارد (HP) قرارداد اسپانسری منعقد کرده است.

بر اساس گزارش بینزس اسپورت؛ شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به تیم ایتالیایی اجازه می‌دهد تا حقوق بالایی را برای لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس بنز که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک

منابع این نشریه گزارش می‌دهند که ارزش سالانه این قرارداد با قرارداد اسپانسرینگ ردبول با شرکت فناوری اوراکل که در حال حاضر بزرگترین قرارداد در فرمول یک است، قابل مقایسه خواهد بود.

لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. گفته می‌شود درآمد این راننده انگلیسی در اسکودریا سالانه 100 میلیون دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک