Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@18:40:57 GMT

«فاکسون» در ونزوئلا پهلو گرفت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۹۵۴

«فاکسون» در ونزوئلا پهلو گرفت

نفتکش سوم از ناوگان 5 فروندی حامل سوخت جمهوری اسلامی ایران به مقصد ونزوئلا در بندر مقصد مستقر شده است.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، بنابر اعلام کاپیتان سومین نفتکش ایرانی به نام «فاکسون»، این نفتکش حدود ساعت 20:00 به وقت محلی مورخ 27 می به محل اسکورت وارد شد و سپس تحت اسکورت نیروی دریایی ونزوئلا به سمت بندر مقصد حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصد این نفتکش که در ابتدا بندر «Amuay» بود، به بندر «Puerto de Guaragoao» تغییر یافت و حدود ساعت 1:30 بامداد امروز جمعه 29 می به وقت ایران (17:00 روز 28 می به وقت محلی) وارد این بندر شده است.

همچنین نفتکش دوم به نام «فارست» در بندر «Punta Cardin» مشغول تخلیه محموله است و زمان حدودی پایان عملیات تخلیه، امروز جمعه مورخ 29 می خواهد بود.

در همین حال؛ بنابر اعلام کاپیتان سردشتی مدیر عامل شرکت ملی نفتکش، پرسنل حاضر در این عملیات بزرگ با روحیه‌ای بسیار بالا در حال انجام وظیفه بوده و تحت تاثیر واکنش‌های مثبت مردم و مسئولین کشور با عزمی راسخ کار خود را ادامه می‌دهند.

منبع: نورنیوز

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ونزوئلا جمهوری اسلامی ایران ایران نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان

محمدامین امانی روز چهارشنبه اظهار داشت: «پس از اعلام مرکز جست‌وجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در ۳۰ مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد و ۲۱ نفر خدمه کشتی خارجی را نجات داد.»

به گزارش ایرنا، وی افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند، توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

بندر جاسک در شرق استان هرمزگان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب